MA! Flere som har økning av hcg uker etter MA

lamelia

Flørter med forumet
Hei
I forrige uke så de ikke hjerte slå så sykehuset mener jeg har en MA! Men hcg øker. HCG er lavt men ligger på 4770 og jeg er 8 uker ca.

Skal på kontroll på sykehuset i morgen og får mulig tabletter. Men siden det fortsatt øker vil jeg jo egentlig ikke ta tabletter for evt å ikke gjøre noe feil. Men de vet nok hva de gjør ❤️

Har 3 barn aldri heldigvis mistet. Etter tre år med prøving så opplever jeg evt min første MA ❤️

Håper å høre deres erfaring. Hvor lenge var hcg stigene?hvordan reagerte dere evt isforhold til smerter og blødning?

Håper på svar!
 
Dessverre ikke uvanlig at hcg stiger ved MA eller BO( tom fostersekk). Det er derfor også flere som går rundt med masse symptomer selv om det ikke er liv lengre. Sykehuset har god kontroll på dette, å gir ikke tabletter for de er sikre :)

Jeg fikk selv påvist tom fostersekk når jeg var 12 uker på vei. Fostersekken, morkake og alt fortsette å vokse. Til og med der målte de og var veldig nøye før jeg fikk tabletter.

Hcg begynner å gå nedover etter medisinsk abort :)jeg fikk neg urinprøve allerede etter 2 uker.

Ser det er veldig variasjon iforhold til både blødning og smerter. Jeg blødde i maks 2 uker, men hadde ganske mye smerter når den medisinske aborten pågikk. Smertestillende og varmeflaske på magen var et must.

Trist at du må gjennom dette, lykke til :Heartred
 
Jeg hadde også gøy hcg ved MA. Var på UL, så ikke hjertelyd og måtte komme tilbake en uke senere. Hcg hadde økt, fostersekk og morkake hadde vokst, men fosteret var fortsatt uten hjerteslag, så da kunne de konkludere. Så de gjør ikke noe før de er helt sikre. :) Hadde ikke store smerter på abortdagen, menssmerter av og på i ettertid, i ulik grad.
Jeg blødde kraftig i 10 dager etter medisinsk abort. Litt av og på etter det. Er nå 4 uker siden. Hcg har sunket, men jeg har fortsatt litt for høye verdier, så mistenker rester.
Trist at du må oppleve det. Lykke til:Heartred
 
Jeg holder på med samme greia nå. Stigende, men lav hcg. Har vært til 3 ul så langt. Håper de kan Konkludere om 2 uker! De mener det kan være at jeg er mye kortere på vei enn antatt - fort 2-3 uker (ifølge mens er jeg 8+6 i dag).. Eller så er det BO.
 
Back
Topp