MA etter uke 12

ML98

Første møte med forumet
hei. Trenger litt råd her. Ble gravid i juni og gikk helt til uke 15 før jeg skjønte noe ikke var som d skulle.. begynte litt etter litt å få små varsler fra kroppen som jeg ikke reagerte på. Fikk dessverre verdens værste magesug følelse for en drøy uke sida og bestilte meg en haste ul på volvat. Der kom den værste beskjeden jeg og min samboer kunne få, ingen hjerterytme.. fostret døde i min uke 14... Har fått en tablett for å mykne livmoren og skal inn i morgen for å fullføre aborten... Lurer på når jeg kan prøve igjen? Tok ut p staven, og 2 dager etter ble jeg gravid, kan d tyde på at jeg r VELDIG fruktbar? Kan d øke sjansen min for at jeg blir gravid igjen med en gang? Knekker meg mer å se ul bildene og videoene fra uke 10 da jeg ser hjertet slo som d skulle og fostret virket friskt..
 
Så trist.... føler med deg :Heartpink

Tror nesten du må høre med legene hvor lenge de mener du bør vente. De sier ofte at du bør vente minst en menstruasjon, men jeg er usikker på hvorfor. Vi begynte å prøve med en gang, og fikk klarsignal for det.
 
Back
Topp