Så bra at du får det som du ønsker. Masse, masse lykke til! Håper kroppen snart er i rute igjen, og at ny spire sitter raskt når dere er klare for å prøve igjen. [emoji173]Da blir det kirurgisk abort på torsdag, på dks. Nå vil jeg bare bli ferdig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du får det som du ønsker. Masse, masse lykke til! Håper kroppen snart er i rute igjen, og at ny spire sitter raskt når dere er klare for å prøve igjen. [emoji173]Da blir det kirurgisk abort på torsdag, på dks. Nå vil jeg bare bli ferdig!
Fant ut på tul i uke 12, første ledige time på grunn av påske, jobb og diverse. Neste runde blir det som du sier, tul i uke 6-7, med kontroll i uke 10, evt 12. Orker ikke gå så lenge neste gang for å kunne risikere å få vite det samme.Leit å høre. det er tøft.
Jeg hadde det samme, men det ble oppdaget på TUL. Bestilte privat ved 6+3/4 for å se hjerteaktivitet og endte med kun å se plommesekk. Hadde TUL ukentlig frem til 10 uker da vi ikke lenger kunne håpe på at den lille bare hadde klart å gjemme seg. En kur Cytotec da og rester 7 uker senere.
Da var jeg ferdig. Inn klokken 09 på dag kirurgisk, ut gående i fin stand klokken 11. Dette gikk fort og"gæli". Narkose i knapt 15 min, nesten ikke ruset etterpå, og enn så lenge lite smerter og lite blødning. Må si meg så langt"positivt " med opplevelse, så positivt enn kirurgisk abort kan være[emoji57]. Nå ser jeg frem til å komme meg videre, og helst se at mage trekker seg tilbake så jeg slipper gravid bukser[emoji23]. Vil nok prøve igjen så fort som mulig, etter neste mens! Satser på at det går bedre!
Skjønner det.Fant ut på tul i uke 12, første ledige time på grunn av påske, jobb og diverse. Neste runde blir det som du sier, tul i uke 6-7, med kontroll i uke 10, evt 12. Orker ikke gå så lenge neste gang for å kunne risikere å få vite det samme.
I natt har jeg sovd knappe halvannen time, så mye som farer igjennom hodet før operasjonen.
Har tenkt på deg i dag!Da var jeg ferdig. Inn klokken 09 på dag kirurgisk, ut gående i fin stand klokken 11. Dette gikk fort og"gæli". Narkose i knapt 15 min, nesten ikke ruset etterpå, og enn så lenge lite smerter og lite blødning. Må si meg så langt"positivt " med opplevelse, så positivt enn kirurgisk abort kan være[emoji57]. Nå ser jeg frem til å komme meg videre, og helst se at mage trekker seg tilbake så jeg slipper gravid bukser[emoji23]. Vil nok prøve igjen så fort som mulig, etter neste mens! Satser på at det går bedre!
Opplevde dette selv no. Skulle vert 8 uker, men der var tomt . Har småblødd heile helga og var på tul mandag. Småblør enda, men det rare er at livmormunn er fremdeles lukket tok en test slik som gyn anbefalte og den er positiv. Blir ikke klok på dette.
Ah, det var bra. (Det som er interessant er om hCG stiger eller ikke, en enkeltmåling sier ikke så mye. Du må ta en ny prøve et par dager etter den første, men det håper jeg du fikk beskjed om av legen.) Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!Skal tilbake på sykehuset neste uke til ul og gyn. Fastlegen min sa at eg kan fremdeles være gravid han tok blodprøve og eg fikk ikke vite tallet men nivået er høyt
Så bra du skal på ny tul. Mitt hcg nivå har vært veldig høyt hele veien, og steget som det skal. Problemet er jo at kroppen danner hormoner som vanlig, så man kan ikke baserer seg på det heller. Men trur ikke man setter bo diagnose før uke 10, fordi embryoet kan være så lite og gjemme seg godt! Får krysse fingrene for deg.Skal tilbake på sykehuset neste uke til ul og gyn. Fastlegen min sa at eg kan fremdeles være gravid han tok blodprøve og eg fikk ikke vite tallet men nivået er høyt