MA? BO?...

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Er det ingen tegn på dette??

Jeg føler meg så lite gravid!! men samtidig tenker jeg "hvordan trodde du det skulle føles??" jeg har jo mange symptomer som oppblåst, vonde pupper som har vokst ut av BH, mye mensmurringer, trøtt, sliten, ingen matlyst, kvalm...
Jeg skal på tul neste uke, klarer nesten ikke å vente!! gleder meg veldig, men samtidig har jeg begynt å tenke nå, hva om det ikke er noe der? eller MA?

Jeg har en god følelse av at det kommer til å gå bra, men jeg kjenner på bekymringen :(
Gjerne det blir bedre når jeg får se lille på tul neste uke, kanskje jeg føler meg mer gravid da :)

Jeg har hatt både BO og MA og begge gangene var formen mye bedre enn de tre gangene det har gått bra. Så for meg var god form et dårlig tegn. ( symptomene forsvant ikke, jeg hadde veldig få hele veien).

jeg får bare kjenne på symtomene og håpe alt er bra :)
Tiden går sakte til tul nå kjenner jeg...

Stol på symptomene dine;)

Kjenner meg ikke veldig gravid annet enn det her heller, men det er positivt med litt symptomer tenker jeg.

Da jeg mistet hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Da endte det i SA i uke 11, men mye mulig fosteret hadde vært dødt lenge.

Sist gang hjalp det litt etter tul, og enda mer når jeg kom igang med faste kontroller og magen begynte å vokse osv:)

Når skal du på ul? Jeg har fått time neste torsdag, 9+6. Gleder meg :)

Stol på symptomene dine;)

Kjenner meg ikke veldig gravid annet enn det her heller, men det er positivt med litt symptomer tenker jeg.

Da jeg mistet hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Da endte det i SA i uke 11, men mye mulig fosteret hadde vært dødt lenge.

Sist gang hjalp det litt etter tul, og enda mer når jeg kom igang med faste kontroller og magen begynte å vokse osv:)

Når skal du på ul? Jeg har fått time neste torsdag, 9+6. Gleder meg :)

ja, jeg må prøve å gjøre det. skjønner ikke hva som går av meg i dag, har jo vært rolig helt til nå :p
Litt trøst at du har det likt som meg. og som dere sier, at når det gikk gale så hadde dere lite symptomer. Håper det går bra for alle oss :)

Jeg vil også tro at det hjelper med tul og kontroller. etter tul neste uke så er det 2 uker til kontroll hos legen, 2 uker etter det er det ny tul, og 3 uker sendere er det oul, så da kommer jo ting på løpende bånd :) og forhåpentligvis litt mage inni der hehe :)

Jeg skal neste tirsdag, på kvelden siden sambo skal være med :) da er jeg 9+2, sitter bare å tripper så mye jeg gleder meg :D

Jeg har hart to sa, ene gangen var jeg superkvalm, andre gangen var jeg i toppform.
3. Gang jeg var gravid var jeg også i superform og med så og si null symptomer eller tegn på at jeg var gravid og den graviditeten ente med ei frøken :)
Så at du ikke føler deg noe særlig gravid trenger ikke å bety noen ting, kjenner flere som har gått over halve svangerksapet uten å egentlig tenke over at de faktisk er gravide :)

Jeg har hart to sa, ene gangen var jeg superkvalm, andre gangen var jeg i toppform.
3. Gang jeg var gravid var jeg også i superform og med så og si null symptomer eller tegn på at jeg var gravid og den graviditeten ente med ei frøken :)
Så at du ikke føler deg noe særlig gravid trenger ikke å bety noen ting, kjenner flere som har gått over halve svangerksapet uten å egentlig tenke over at de faktisk er gravide :)
Det var godt å lese:) Man kan jo bli helt sprø av å tolke symptomer og slikt. Jeg blir hvertfall det:)

Det var godt å lese:) Man kan jo bli helt sprø av å tolke symptomer og slikt. Jeg blir hvertfall det:)

Det er like normalt og ha masse symptomer, lite symptomer og symptomer som kommer og går som de vil :) og ingen graviditet er like fra person til person heller :)

(Etter 3 ulike graviditer, med ulike utfall og med så ulike symtpomer har jeg helt sluttet å tolke symptomene, jeg registrert at de er der men det er det)

Jeg har hatt to ma nå.. Har ikke merket noe. Nå var jeg kvalm, puppene var/er svære og lekker melk :/ bekkenet er vondt.. Tror det er normalt å være redd, trenger ikke bety noe er galt <3

Jeg fikk roe meg ned litt etter en prat med mamma i går og meldingene her inne<3
Håper jeg kan senke skuldrene å slappe av og tenke positivt fremover.
Og måtte dagene gå fort til tul :D

Takk for beroligende svar:)

Jeg fikk roe meg ned litt etter en prat med mamma i går og meldingene her inne<3
Håper jeg kan senke skuldrene å slappe av og tenke positivt fremover.
Og måtte dagene gå fort til tul :D

Takk for beroligende svar:)

Jeg har kjent på det samme som deg den siste uka, og derfor gikk jeg til legen I dag for å måle HCG. Jeg får svar på den i morra el torsdag. Krysser fingre for både meg og deg :)

Jeg har kjent på det samme som deg den siste uka, og derfor gikk jeg til legen I dag for å måle HCG. Jeg får svar på den i morra el torsdag. Krysser fingre for både meg og deg :)

Off, håper på positivt svar! Krysser fingrene for oss og håper spirene sitter til November:)

Jeg er også kjemperedd for å miste selv om jeg forstår at det er en liten risiko. Før jeg ble gravid visste jeg omtrent ingenting om SA og MA. Og så leste jeg om SA og var bekymret i flere uker. Når jeg har passert 8 uker leste jeg om MA... Gjett om jeg ble bekymret for det da!

Har i tillegg veldig få symptomer, og det gjør meg enda mer bekymret. Prøver å beroe meg selv ved å tenke på at jeg ikke kan gjøre noe som helst uansett. Har første svangerskapkontroll på fredag og teller dager til den dagen. Håper jeg får en henvisning til TUL pga økt sannsynlighet for tvillinger (noe jeg også er redd for) og alle disse bekymringene mine. Hvis ikke, må jeg nesten bestille privat TUL.

Jeg er også kjemperedd for å miste selv om jeg forstår at det er en liten risiko. Før jeg ble gravid visste jeg omtrent ingenting om SA og MA. Og så leste jeg om SA og var bekymret i flere uker. Når jeg har passert 8 uker leste jeg om MA... Gjett om jeg ble bekymret for det da!

Har i tillegg veldig få symptomer, og det gjør meg enda mer bekymret. Prøver å beroe meg selv ved å tenke på at jeg ikke kan gjøre noe som helst uansett. Har første svangerskapkontroll på fredag og teller dager til den dagen. Håper jeg får en henvisning til TUL pga økt sannsynlighet for tvillinger (noe jeg også er redd for) og alle disse bekymringene mine. Hvis ikke, må jeg nesten bestille privat TUL.

Det samme gjorde jeg, bekymra meg først for SA, nå MA og BO..
Vi må prøve å tenke positivt. Og som du sier, det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett. Og jeg vil tror at den lille har det best om mammaen har det bra og tenker positivt :)

Håper du får en tul time, så du kan senke skuldrene litt:) ellers er det nok verdt å betale for det selv:)

Har du fått svar fra legen?:) du må holde oss oppdatert:)

Har du fått svar fra legen?:) du må holde oss oppdatert:)

Nei, har ikke fått noe svar enda. Regner ikke med å få før i morra el fredag - går litt treigt her på bygda ;) Men jeg har klart å berolige meg selv en god del nå. Tenker at det høyst sannsynlig går bra :)

BO = blighted ovum

Det er når egget fester seg, men ikke utvikler seg. Tror du kan ha graviditet symptomer, men på ul viser en tom livmor.
Hvis jeg har forstått det riktig:)

Åå, dette var godt å lese! Jeg har så og si ikke hatt noen symptomer (12+1 i dag) og er livredd for at noe er galt. Skal på første kontroll nå på mandag og bekymrer meg hver dag for at jeg kommer til å få dårlige nyheter.
Nå fikk jeg litt troa igjen på at det fortsatt kan være liv der inne :)

Back
Topp