Så utrolig trist at du må oppleve det
Jeg var selv gjennom en MA i påsken tidligere i år. Fikk mens igjen 5 uker etter selve aborten, syklusen min var ikke stabil før jeg ble gravid, og var heller ikke det etterpå. Førte bare i flo appen for å ha kontroll på eggløsning, men brukte beskyttelse den første tiden for å nyte sommeren. Når vi først bestemte oss for å prøve på nytt satt den på første forsøk. Er nå i uke 18, og alt har gått fint så langt med fosteret. Så dette er jo veldig forskjell fra person til person, vi hadde ikke problemer med å bli gravide før vi hadde MA heller, men da fulgte jeg ikke med i noe app og det skjedde når det skjedde. Det sies at man er mer fruktbar etter en abort, og at det ikke er normalt miste flere ganger. Her inne kan det jo føles som at alle har mistet flere ganger, men bare husk at vi alle søker trøst samme sted, og da blir flertallet av de som har problemer eller opplevd skuffelser ett stort flertall. Ønsker deg lykke til i tiden framover, og med ny prøving, håper spiren sitter som ett skudd snarest og holder seg til termin