MA 11+4

Åååå blir helt rørt av kommentarene deres, skulle gitt dere en klem alle sammen❤️ og til dere som har selv erfart

Sender deg en trøsteklem❤️

Jeg hadde MA for 3 uker siden etter å ha sett både hjerteaktivitet og normalt størrelse foster. 14 dager etter var fosteret dødt.
Dog hadde jeg det på følelsen, da jeg også hadde avtagende symptomer.

Jeg har vært med på mange aborter på jobben min, og min erfaring er at kvinner opplever aborten på forskjellige måter.
Jeg synes ikke det var smertefullt den dagen jeg fikk cytotec, men i dagene etter hadde Jeg en endel smerter.
Jeg vil råde deg til å ta det smertestillende du trenger, ikke hold igjen. Da blir det vanskeligere å lindre den fysiske smerten.
Den psykiske smerten er for meg den verste.
Fortsatt har jeg episoder hvor jeg gråter uhemmet, men det lar jeg bare komme. Vel og merke etter den førstefødte sover❤️
Lykke til i morgen❤️

Sender deg en trøsteklem❤️

Jeg hadde MA for 3 uker siden etter å ha sett både hjerteaktivitet og normalt størrelse foster. 14 dager etter var fosteret dødt.
Dog hadde jeg det på følelsen, da jeg også hadde avtagende symptomer.

Jeg har vært med på mange aborter på jobben min, og min erfaring er at kvinner opplever aborten på forskjellige måter.
Jeg synes ikke det var smertefullt den dagen jeg fikk cytotec, men i dagene etter hadde Jeg en endel smerter.
Jeg vil råde deg til å ta det smertestillende du trenger, ikke hold igjen. Da blir det vanskeligere å lindre den fysiske smerten.
Den psykiske smerten er for meg den verste.
Fortsatt har jeg episoder hvor jeg gråter uhemmet, men det lar jeg bare komme. Vel og merke etter den førstefødte sover❤️
Lykke til i morgen❤️
Takk jeg blir helt rørt av at dere gir meg så utfyllende svar. Jeg må innrømme at i natt hadde jeg store problemer med å få sove. Tankene var hos den lille engelen min

Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å bruke stramme treningstopper i dagene fremover. Du kan oppleve å få brystspreng og melk.. Jeg fikk det første gang jeg hadde MA. Plutselig gråt jeg ukontrollert og kjente spreng. Så slo det meg at det jeg faktisk opplevde var barselstårer og oppdaga deretter at jeg fikk melkespreng. Hjalp veldig å bruke topper da. Andre gang jeg hadde MA tok jeg toppen på mens jeg tok tablettene. Selv om jeg var lengre på veg da og hele situasjonen var verre, hadde jeg ikke samme ubehag med puppene.
Kjempemasse lykke til ❤️ Sender mange gode tanker!!

Mistet også i MA nettopp, forrige uke. Skulle vært 9+6 men fosteret hadde stoppet utviklingen i uke 7-8. Hadde lett blodig utflod og ingen smerter i en uke før jeg fikk komme på UL. Cytotec virket ikke særlig på meg, blødde en del men foster kom ikke ut så fikk til slutt utskraping. Dette var for en uke siden. Håper akkurat denne prosessen går raskt for deg, synes det var grusomt at det drog så langt ut i tid.
Skal ikke kuppe tråden din altså, ville bare gi deg en god klem og håper du greier å glede deg litt over jula selv om det er uendelig vondt.. Leser at flere blir gravide raskt etter sa/ma, håper dette stemmer for vår del :Heartred

Sååå trist.. Føle med deg. God klem til deg.

Back
Topp