M/S spray chat

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Ble inspirert av den andre forum tråden!

Jeg har ikke vært på andre forum, men jeg BODDE på Spay chat i ungdommen :hilarious:
Noen andre som var der?

Eller Habbo? :hilarious:
 
Ble inspirert av den andre forum tråden!

Jeg har ikke vært på andre forum, men jeg BODDE på Spay chat i ungdommen :hilarious:
Noen andre som var der?

Eller Habbo? :hilarious:

Habbo :hilarious: der var jeg litt, og skaffa møbz :hilarious:
 
Jaaa!!:D det var ikke så populært hjemme at jeg brukte spray chat, men jeg var ganske forsiktig med hvem jeg chattet med :p
 
Jaaa!!:D det var ikke så populært hjemme at jeg brukte spray chat, men jeg var ganske forsiktig med hvem jeg chattet med :p

Haha det var godt det var i alle fall en til her inne som har vært der! :hilarious:
Foreldrene mine syns det var greit, så lenge jeg ikke delte bilde, navn eller tlf nummer osv :P Lite visste de om de vi inviterte videre inn på msn og webkamera :hilarious:
 
Aldri hørt om. Men jeg var på mIRC. :wideyed:

Hehe, den har aldri jeg hørt om :P
Men du er etter hva jeg har skjønt noen år eldre enn meg, så kanskje det som gjør det.. Bellablue90 og jeg er mer jevngamle og har begge vært der :P
 
Haha det var godt det var i alle fall en til her inne som har vært der! :hilarious:
Foreldrene mine syns det var greit, så lenge jeg ikke delte bilde, navn eller tlf nummer osv :p Lite visste de om de vi inviterte videre inn på msn og webkamera :hilarious:
Mamma var litt sånn overbeskyttende, men det var egentlig helt ok. Haha ja, jeg ble kjent med Mads i Cir.Cuz gjennom spray/msn. Eller kjent og kjent. Vi snakket i alle fall sammen i mange år. Rart det der at de var så nøye på å ikke gi ut detaljer, mens de i dag legger ut alt mulig og trykker på alle linker:hilarious:
 
Mamma var litt sånn overbeskyttende, men det var egentlig helt ok. Haha ja, jeg ble kjent med Mads i Cir.Cuz gjennom spray/msn. Eller kjent og kjent. Vi snakket i alle fall sammen i mange år. Rart det der at de var så nøye på å ikke gi ut detaljer, mens de i dag legger ut alt mulig og trykker på alle linker:hilarious:

Haha så kult! Jeg har noen fra spray på Facebook enda, har ikke så mye kontakt nå, men hadde det i mange år.

Haha godt poeng :hilarious:
 
Back
Topp