Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som sendte fødestøv til deg for lenge siden!! Håper han kommer før torsdag altsåLillebror klorer seg fast han, og har tydeligvis ikke tenkt til å komme ut haha
Har fått time for igangsetting på torsdag, 10 dager over, så blir nok en desemberbaby her ja ♡
Huff ja, og sist gikk jeg "bare" 4 dager over. Nå er jeg på dag 8 ifølge oulÅh, håper han hopper ut før den tid! vi vet jo begge hvor gøy det er å gå over tiden fra forrige gang, så håper tiden går fort i hvert fall
Jeg som sendte fødestøv til deg for lenge siden!! Håper han kommer før torsdag altså
Hjelpes å fort tiden har gått, syntes du akkurat sa du var gravid jeg :O Men nå er det ikke lenge igjen og snart er han her
Ja, her e jo lillesøster allerede ei uke i dag hadde ingen tegn til noe fødsel over hodet npr jeg våknet forrige tirsdag uten om at hele kroppen skalv og ristet og jeg kastet opp hele dagen. legen på sykehuset konkluderte med at det var fødselsangsten som slo inn for fullt. . vannet gikk klokka 15, riene startet og aktiv fødsel 17.30 og var ferdig 18.45 fikk med oss sesongavslutningen på gift ved første blikk og altTror det var desemberstøv du sendte jeg haha
Ser dårlig ut med november her ihvertfall, men det kan jo plutselig skje noe når man minst venter det og
åh, visste ikke at hun hadde kommet enda gratulerer!!Ja, her e jo lillesøster allerede ei uke i dag hadde ingen tegn til noe fødsel over hodet npr jeg våknet forrige tirsdag uten om at hele kroppen skalv og ristet og jeg kastet opp hele dagen. legen på sykehuset konkluderte med at det var fødselsangsten som slo inn for fullt. . vannet gikk klokka 15, riene startet og aktiv fødsel 17.30 og var ferdig 18.45 fikk med oss sesongavslutningen på gift ved første blikk og alt
Snodig hvordan kroppen reagerer..Ja, her e jo lillesøster allerede ei uke i dag hadde ingen tegn til noe fødsel over hodet npr jeg våknet forrige tirsdag uten om at hele kroppen skalv og ristet og jeg kastet opp hele dagen. legen på sykehuset konkluderte med at det var fødselsangsten som slo inn for fullt. . vannet gikk klokka 15, riene startet og aktiv fødsel 17.30 og var ferdig 18.45 fikk med oss sesongavslutningen på gift ved første blikk og alt
Ahh.. men han ligger jo tydeligvis veldig klar for å møte utsiden da, så at du har "mistet" alle kynnerene trenger jo ikke bety noe.. jeg hadde nesten ingen.. og de jeg hadde var så vidt jeg merket Var likt sist gang, og da var ikke jeg moden i det hele tatt når de satt inn ballongen, så trodde ikke jeg ville føde før igangsettelse 11. desember denne gangenSnodig hvordan kroppen reagerer..
Den uka har egentlig gått ganske fort, men det kjennes ikke sånn ut akkurat nå hehe
Jeg "mistet" jo alle disse ubehagelige kynnerene mine for en uke siden, men har kommet litt sterkere mensmurringer de to siste dagene nå. Håper de får modnet litt. Legen klarte jo ikke å sjekke åpning i går fordi lillebror ligger så langt ned så ser for meg at det det går fort når han først kommer...
Alt bra med dere alle håper jeg
hehe, hun er ei uke allerede ! kom i samme rakettfart som storesøster, men denne gangen startet det av seg selv Tusen takkåh, visste ikke at hun hadde kommet enda gratulerer!!
Ja, her e jo lillesøster allerede ei uke i dag hadde ingen tegn til noe fødsel over hodet npr jeg våknet forrige tirsdag uten om at hele kroppen skalv og ristet og jeg kastet opp hele dagen. legen på sykehuset konkluderte med at det var fødselsangsten som slo inn for fullt. . vannet gikk klokka 15, riene startet og aktiv fødsel 17.30 og var ferdig 18.45 fikk med oss sesongavslutningen på gift ved første blikk og alt
Har gått fort nå ja. Bare de siste ukene som har gått litt tregt, for jeg har vært så mye tyngre nå enn sist på slutten syns jeg.
Gleder meg til å møte ham nå♡
Ahh.. men han ligger jo tydeligvis veldig klar for å møte utsiden da, så at du har "mistet" alle kynnerene trenger jo ikke bety noe.. jeg hadde nesten ingen.. og de jeg hadde var så vidt jeg merket Var likt sist gang, og da var ikke jeg moden i det hele tatt når de satt inn ballongen, så trodde ikke jeg ville føde før igangsettelse 11. desember denne gangen
Håper det skjer av seg selv altså! Krysser alt vi har
Her går det kjempebra Storesøster synes det er litt vanskelig å vite hva som er greit og ikke med lillesøster, og kan fort bli litt ivrig, så vi øver
Hvordan er formen din nå da? Ja det skjønner jeg godt, er jo en herlig tid du går i vente selv om jeg ikke kunne tenkt meg flere, så tenker jeg tilbake på den herlige tiden hvor de er nyfødte ❤
Joda, formen er grei den. Er mye tyngre nå enn sist gang, men energinivået mitt har vært mye bedre. Hadde et par uker hvor jeg ikke klarte å gjøre noe, men det kom seg igjen etter at samboer begynte å kjøre i bhg så jeg fikk ligge litt lenger på morgenen
Gleder meg til nyfødt-tiden. Selv om det ikke er så lenge siden sist, så kjennes det ut som en evighet hehe
De vokser jo så altfor fort
ja, jeg såg han festet seg ganske tidlig.. det er jo ikke vanlig at de fester seg som nr 2 i det hele tatt.. jeg var på sjekk på morgenen før fødselen og da var hun laaangt ned, men ikke helt festet.. men kom nok helt ned i det vannet gikk for hun var festet når jeg kom inn igjen på ettermiddagen.Han festet jo hodet allerede i uke 33, og hun kommenterte på oul at han lå langt ned da og bare ventet haha
Tror han gikk i dvale? hehe
Kan jo selvfølgelig plutselig skje noe, men det er jo sååå kjedelig å bare vente...
Spent på hvordan det blir med storesøster her og. Sist hun var i nærheten av en baby skulle hun leke da. Og ville kaste en bamse opp i vognbagen hans der han sov... hihi