M@mi´s dagbok

M@mi

Andre møte med forumet
Hei!

Kan vel begynne med en liten presentasjon av meg selv. Jeg er 21 år og Bor sammen med min 28 år gamle kjæreste. Jeg har jobbet med barn siden jeg var 17 år og jobber nå med barn med spesielle behov. Kjæresten min er kokk, til min store glede[:D] Har ikke brukt noe prevensjon siden mai i 2007, men har holdt meg til trygge perioder etter dette (siden jeg reagerte på p pillen jeg gikk på). Vi fant først ut at vi skulle prøve når vi trodde jeg var gravid, og kjente at vi begge ble skuffet når det ikke var tilfellet. så begynte vi å snakke om det, og når han bestemt seg for å fortelle det til søstrene ine ble det vel heeeelt endelig. så dette er vel egentlig første prøve periode. Har vært her inne og lest endel og fant ut at kanskje jeg skulle melde meg inn jeg også[;)] så nå er jeg her[:)] Har ikke helt funnet ut av syklusen min enda, den er fortsatt ganske uregelmessig. Men håper jeg kan finne ut av det snart, og få en liten en:)
 
så idag skal jeg besøke en venninde som fikk baby forrige lørdag, kjempe spennende[:D] gleder meg sånn til å treffe den lille[:)] selv om jeg nok blir litt misunnelig!!![8|]
 
hei hei:) velkommen hit å grattis med dagbok!:)
ønsker deg masse lykke til med prøvinga!!:)
ha en kjempefin dag!=)
 
hehe, ja!:) også gått å se at det faktisk er andre som ikke er så forferdelig aktive med dagboka:P
enda vertfall:) skal bli bedre etterhvert, men er ikke altid så lett å komme på det..:)
 
hehe, jeg begynte idag da, så foreløbig er d min unnskyldning:) men så surrete som jeg er så spørs det om jeg kommer til å klare å huske å skrive her innimellom[8D] hehe...
 
hehehe, har ikke vært her så alt for lenge jeg heller da, men..mye jobbing å travelt hjemme:P
så er jeg jo verdens største vims;P
men, nå skal jeg ut på tur med min småsyke sambo:) du får ha en fortsatt fin dag du da;)
håper vi kan sladre litt en aen dag:)
 
 
håper jeg også[:)] så får du også ha en fin dag og en finfin tur med sambo[;)]
 
jaja, så nå er jeg kommet hjem fra besøk, dakar lille bebyen til venninnen min måtte på legevakten med øyebetennelse:S ble bare enda mer babysyk jeg nå. tok eggløsnings test når jeg kom hjem, men var seff negativ[&:] blir jo litt paranoid av å lese alt innpå her, begynner jo selvfølgelig og tenke på sterilitet og sånnt når man leser litt for mye om det emne her inne... jaja, men man kan vel ikke forvente at alt går som smurt med en gang. men dropper ikke sengekos av den grunn, hehe gleder meg til å ha sex nå[:D] men først skal jeg spille litt sims 2[8D]
 
takk for de, det håper jeg også:) og det samme til deg:) ja kjekt å treffe andre som er ny her, føler ikke jeg er helt inni "gamet" enda:) blir artig og følge hverandre hele veien:)
 
jaja, så var jeg her inne igjen. har ikke vært så veldig aktiv siste dagene, men kan unnskylde meg med at jeg jobber over 40 timer i uken:P ellers har jeg tatt enda en negativ eggløsningstest. jaja... men blir ikke noe mindre sengekos av den grunn, hehe... selv om det jo selvfølgelig er utrolig spennende at vi skal prøve å få en liten en, er det også rart med alle disse tankene som kommer. om alt som plutselig må gjøres, for at alt skal være klart til det kommer en liten en hvis vi lykkes. ting som man kanskje har tenkt lenge på, men som aldri har blitt gjort før. hehe. satser jo ikke på at alt skal klaffe med en gang da, selv om vi selvfølgelig begge håper på det[:)] men nå får jeg krype inn i armkroken til min kjære og sove søtt i ca. 5 timer[&o]
 
har du brukt el-kalkulatoren?
 
ja, brukte den, men vet ikke hvor lang syklus jeg har pga at den er uregelmessig, så er så utrolig vanskelig å vite når jeg skal teste... men men. fant ut at kanskje vi bare skal ha sex annenhver dag så må det jo treffe en eller annen gang... selv om jeg innimellom syns det er litt for sjeldent:P hehe. så vi får bare vente å se. men prøver selvfølgelig å ikke tenke for mye på det, for det kan gjøre det vanskeligere. jaja, det går nok bra til slutt[;)]
 
Back
Topp