møtt noen kjendiser??

Ole Evenrud den gang han var Ole Idole. Eg var 16 år og oransjeruss, fekk autograf på russelua[:)] Vart ganske stort. Er nesten 21 år sidan, huff[&:][&:][&:]

ORIGINAL: Mille84

mamma er venninne med Omer Bhatti(han som imiterer Michael Jackson)
Jeg har også møtt
Kjell Elvis[8D][:D]
Bjørn fra Baren(han kom kjørende til meg for å bevise at det virkelig var han siden jeg møtte han på nettet for mange år siden...sjøldigger!)
Scenic[:)]
Har møtt fler sånne Å-kjendiser men kommer ikke på i farta[:)]
Oppdaterer hvis jeg husker

He he snaut sjøldigger og da...[8D]Kjenner Bjørn,og gubben er en kompis av han fra da vi pleide å råne på Shell`n på Strømmen.Prater bare om sykkelen sin...klarer liksom ikke å tenke på han som "kjendis" da![&:][:D][:D]

Møtt mange hadde det som hobby når jeg var yngre [:D]alt fra Ricky Martin til Boys 2 men [:D].
Var så frekke fikk også mange gratis biletter til konserter med mer hi hi. Bare spurte så fikk vi [:D]. Var backstage mange ganger. Hadde aldri gjort det i dag. Pinlig hi hi jeg ler når jeg ser bildene. Att vi våget. Men artig å tenke tilbake på [:D]

Vår Staude
Linn Skåber
Rune Rudberg
Bjørn fra Baren (har en Post-it lapp han har skrevet hilsen til meg på[:-])
Hun derre Henriette som var med på BB en gang (som ble sammen han bonden.. Kjendis og kjendis...[8|][&:][8D])
John Carew (gått på skole med)
Tommy Steine

kan ikke komme på noen fler akkurat nå...

ORIGINAL: crakilie

Sto på jobb å vaska cafegulvet da en noe forvirr Synnøve Svabø kom vimsende inn... Ho bodde på hotellet der jeg jobber.

Hehe,ja hun er litt svimete av seg..Hihi
Kjenner henne jeg[:D][:D]

alle trønder-idolene, for de har visst gått på samma skolen hele gjengen, og der har jeg også gått.

de to i monroes, husker ikke navnene akuratt nå
tande p
jan teigen

Hmm Tommy Steine, når jeg hadde 30årslaget mitt så hadde vennine mine ordna med at han skulle tulle med meg på senen det gjorde han skikkelig også, og etterpå var vi nede i garderoben, og skravla med han...møtte han også etpar ganger etter det.

Ellers er det dårlig med kjendiser her, men Gry blekastad almås, hhihi hun er i dagservyen, hun  kjener jeg

jeg har møtt:

*flatland og tause bergitte
*kathrine sørland
*mona grudt
*d-sound
*han mørke som spelte i hotell cæser en gang(husker ikke hva han heter en gang[:D])kristian et eller annet!
*lene lise bergum (hotell cæser)
*skomaker andersen
*martin skancke
*flere dj som,tiesto,jose,jean!
*ole klemetsen
*å han ene i brødrene dal...komme ikk på hva han heter[8|]

men høyde punktet var når jeg traff på

marcus chenkenberg

[:D]

oi glemte kristian valen!!!!!!!!

ORIGINAL: solsikke76=0)

Møtt mange hadde det som hobby når jeg var yngre [:D]alt fra Ricky Martin til Boys 2 men [:D].
Var så frekke fikk også mange gratis biletter til konserter med mer hi hi. Bare spurte så fikk vi [:D]. Var backstage mange ganger. Hadde aldri gjort det i dag. Pinlig hi hi jeg ler når jeg ser bildene. Att vi våget. Men artig å tenke tilbake på [:D]

oi heldig du![:D]

Tina Turner,Bill Clinton,take that, mange norske kjendiser og noen flere utenlands stjerner men husker ikke helt hva de heter[:D]( jobbet på Plaza i Oslo)

Har møtt Tungtvann og DDE
ble sjekka opp av en klepphæslig kjendis, huske ikke ka han hete da.
(Prøve å fortrenge hele greia. Fyren va gift og æ samboer..., va ikke mye intressert i den grisen nei!)

jeg har møtt og prata (ikke edru) med de i stage dolls[:)]

jeg har vært på pub med gary barlow fra take that. og så har jeg sprunget på puff daddy i new york... det var flaut...

ja mange på Madame Tousea!!! hehe[8D]

Møtte Macgyver(richard dean anderson) i spania for noen år siden!

det var stort for han var min store helt i barndommen...

sure![:)]
hele det norske dame handballandslaget for 10 år sia
Kongen
Ali fra idol mange gang
Maria Arredondo
Christian Ingebregsten
Marit Larsen
Bjørn Dæhlie
Vegar Ulvang
Alsgaard
noen av de andre skigutta
Kristoffer Hæstad
Stig Inge Bjørnebye
Han vokalisten fra Blur satt med han på flyet en gang i tida
og en god del andre (norske og utenlandske) som æ ikke kommer på i farta! [:)] 

Hilste på Jon Lilletun i bakken opp mot slottet en gang jeg var i Oslo - han så så hyggelig ut, og så kjente jeg igjen ansiktet, men det slo meg ikke før etterpå at han ikke kjente meg[8D]

Har stått på scenen og sunget sammen med Bjørn Eidsvåg.

Trent litt sammen med Kristen Skjeldal og vennene hans på Voss[:D] Fantastisk kjekke folk!

Har vel møtt et par andre kjendiser også, men er jo ikke alle kjendiser som er like kjendt i alle kretser..

bl.a. så har jeg vert på en pressekonferanse med Michael W.Smith[:)]
Og sunget og spillt musical sammen med Marianne Juvik Sæbø[:)]

Og så hadde jeg en dame fra fotball-landslaget som gym-lærer..
Husker ikke hva hun het - likte ikke fotball, jeg[;)]  - Men hun var med og vant i OL i Australia[;)]

sputnik,,,
mini jakobsen,,,
marit bjørgen,,,(gikk i klassen over mæ på ungdommsskolen)
gaute grøtta grav,,,(kjørt han hjem fra byen)
Roar strand

ja, har møtt noen..[;)]

Back
Topp