Møter du opp på arrangementer i barnehagen/på skolen som fester og spesielle dager?

Ja, det er viktig for meg!
 
Juletrefest - ALDRI. Er med på lignende andre steder enn i regi av fau. De blir alltid sure fordi alle ikke kommer ;) er alltid i helgen
 
Alltid! Synes det er veldig viktig!
 
Ja, alltid. En eller flere av oss. Synes det er koslig.
Jobber i bhg, og det er veldig sårt for et barn om de er de eneste som ikke har foreldrene sine på f eks lucia frokost
 
Ja, vi prøver å være der begge to. En av oss er der uansett
 
Synes det er litt dumt at det er sånn at "alle" møter, det gjør det jo ekstra ille for de som ikke kan, og for barna deres. Jeg var på frokoster i fjor da jeg var i perm:) ellers så prøver jeg men må jo ha penger og bhg er en time fra min jobb:p

Men korte svaret er ja vanligvis. Og vi pleier gå alle sammen, de går i samme bhg:)

Jeg synes ikke det er koselig, jeg går for barna sin del altså. Hater å småprate og blir utrolig sliten av disse tilstelningene der lokalene stappes med folk:p
 
Synes det er litt dumt at det er sånn at "alle" møter, det gjør det jo ekstra ille for de som ikke kan, og for barna deres. Jeg var på frokoster i fjor da jeg var i perm:) ellers så prøver jeg men må jo ha penger og bhg er en time fra min jobb:p

Men korte svaret er ja vanligvis. Og vi pleier gå alle sammen, de går i samme bhg:)

Jeg synes ikke det er koselig, jeg går for barna sin del altså. Hater å småprate og blir utrolig sliten av disse tilstelningene der lokalene stappes med folk:p
Litt dumt?
synes det er bra for barnas skyld jeg at foreldre flest møter , det er jo viktig for barna:)
 
Litt dumt?
synes det er bra for barnas skyld jeg at foreldre flest møter , det er jo viktig for barna:)
Nja, synes det blir litt vel mange arrangementer å møte opp på og det gjør det jo bare verre for de som har foreldre som ikke kommer:)
 
Ja, alt vi kan møte opp på. Tar ofte med oss svigers om de kan også.
Det er en del av det å ha barn.
 
Synes det er litt dumt at det er sånn at "alle" møter, det gjør det jo ekstra ille for de som ikke kan, og for barna deres. Jeg var på frokoster i fjor da jeg var i perm:) ellers så prøver jeg men må jo ha penger og bhg er en time fra min jobb:p

Men korte svaret er ja vanligvis. Og vi pleier gå alle sammen, de går i samme bhg:)

Jeg synes ikke det er koselig, jeg går for barna sin del altså. Hater å småprate og blir utrolig sliten av disse tilstelningene der lokalene stappes med folk:p
Ser vi er fra samme planet [emoji1]

Vi blir med på det vi kan, og synes det er kjempekjedelig. Men det hører liksom med foreldrerollen tenker jeg [emoji106]

Skulle ønske jeg var en av de som simpelthen elsker alt av barne-arrangementer, og synes det er sååå koselig med alt som skjer i bhg, på skolen, med idrett, osv.
 
Last edited:
Synes det er litt dumt at det er sånn at "alle" møter, det gjør det jo ekstra ille for de som ikke kan, og for barna deres. Jeg var på frokoster i fjor da jeg var i perm:) ellers så prøver jeg men må jo ha penger og bhg er en time fra min jobb:p

Men korte svaret er ja vanligvis. Og vi pleier gå alle sammen, de går i samme bhg:)

Jeg synes ikke det er koselig, jeg går for barna sin del altså. Hater å småprate og blir utrolig sliten av disse tilstelningene der lokalene stappes med folk:p

Er det dumt at foreldre deltar fordi noen ikke kan? For en holdning.
 
Back
Topp