Møte med NAV

Iroim

Elsker forumet
Må bare fortelle at jeg har vært på NAV i møte for å se hva jeg kan få støtte til fremover... Har snart vært sykemeldt maks... Og møtte ei utrolig hyggelig dame som mente at jeg nok kom til å få rehabiliteringspenger. Så ble enig om at jeg skulle prøve det i 3 mnd... Så skal jeg høre med jobben i januar om jeg kan begynne å jobbe 2 dager i uka fra april, og trappe opp til 80 før sommeren... Går ikke det blir det studier, og forhåpentligvis litt støtte fra NAV.. (Yrkesrettet attføring...) Er bare så glad!!!

Det er så godt når de er imøtekommende på nav. Vi har en utrolig hyggelig saksbehandler, det betyr sååååå mye! Så fint at det ser ut til å ordne seg for deg fremover, da! [:)]

ORIGINAL: maoam

Det er så godt når de er imøtekommende på nav. Vi har en utrolig hyggelig saksbehandler, det betyr sååååå mye! Så fint at det ser ut til å ordne seg for deg fremover, da! [:)]

Jeg er bare glad! Vi får se hva jobben sier, for jobber jo egentlig 100 prosent 5 skift... Og nå må jeg ned på 80 og kutte ut natta...

ORIGINAL: maoam

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

så bra at du møtte en litt forståelsesfull dame da, og at det ordner seg![:D]

Jepp.... Så nå ser alt litt lysere ut her.

Back
Topp