Møte med barnevernet

Tusen takk for støtte. Jeg er nå innlagt på lukket avdeling igjen. Blir sendt til dps så snart det er ledig. Fikk tanker hvor jeg ikke orket mer. Det er jo ikke sånn det skal være [emoji22]

Det er så urettferdig dette [emoji22] jeg går glipp av så mye og livredd bf ikke klarer mer en dag.

Jeg som var så aktiv gjennom hele svangerskapet og slappet godt av på slutten [emoji22]
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Det går bra, takk som spør [emoji4] skal begynne å reise hjem på perm så blir det vurdert snart sikkert når jeg blir skrivet ut.

Og vi har ikke hørt noe fra bv. Men det var snakk om tiltak for å avlaste oss. Så jeg føler meg trygg [emoji4] det er vanskelig å tenke "positivt" etter å ha vært gjennom psykose. At jeg liksom føler meg mistenksom og er på vakt liksom mot skumle ting.

Skal fortsette å gå til psykolog når jeg er skrevet ut herfra [emoji4]
 
Det går bra, takk som spør [emoji4] skal begynne å reise hjem på perm så blir det vurdert snart sikkert når jeg blir skrivet ut.

Og vi har ikke hørt noe fra bv. Men det var snakk om tiltak for å avlaste oss. Så jeg føler meg trygg [emoji4] det er vanskelig å tenke "positivt" etter å ha vært gjennom psykose. At jeg liksom føler meg mistenksom og er på vakt liksom mot skumle ting.

Skal fortsette å gå til psykolog når jeg er skrevet ut herfra [emoji4]

Nå kjenner ikke jeg til detaljene hos deg,men det er ganske drastisknå vurdere omsorgsovertakelse. Barnevernet har en negativ omtale, og folk flest er ikke klar over alt bra som de kan tilby av hjelp! :)

Håper det ornder seg for deg. Utrolig kjedelig at det skulle starte slik:-(
 
Så vondt å høre om hvordan du har det <3 Sender over en stor klem <3 Håper oppfølgingen utenfor avd. hjelper deg videre!
 
Kommer med en oppdatering. [emoji4]

BV var på hjemmebesøk for noen dager siden og er meget snill og hyggelig. Hun ville også ha møte med meg alene en dag hvor hun vil at jeg skal snakke om oppveksten min. (som var tøff) Gruer meg litt, men jeg får bare ta det så det kommer.

Har vært hjemme hele helga og kost meg masse. Dagene går fortsatt opp og ned. Men stort sett er de bra. Er så glad mannen har holdt ut. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Jeg er sykmeldt til midten av mai slik at mannen er hjemme for å avlaste meg. [emoji175]
 
Kommer med en oppdatering. [emoji4]

BV var på hjemmebesøk for noen dager siden og er meget snill og hyggelig. Hun ville også ha møte med meg alene en dag hvor hun vil at jeg skal snakke om oppveksten min. (som var tøff) Gruer meg litt, men jeg får bare ta det så det kommer.

Har vært hjemme hele helga og kost meg masse. Dagene går fortsatt opp og ned. Men stort sett er de bra. Er så glad mannen har holdt ut. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Jeg er sykmeldt til midten av mai slik at mannen er hjemme for å avlaste meg. [emoji175]

Så godt å høre at du kjenner det går fremover! [emoji173]️ det er det viktigste. Håper dere får en fin og deilig vår sammen [emoji173]️
 
Kommer med en oppdatering. [emoji4]

BV var på hjemmebesøk for noen dager siden og er meget snill og hyggelig. Hun ville også ha møte med meg alene en dag hvor hun vil at jeg skal snakke om oppveksten min. (som var tøff) Gruer meg litt, men jeg får bare ta det så det kommer.

Har vært hjemme hele helga og kost meg masse. Dagene går fortsatt opp og ned. Men stort sett er de bra. Er så glad mannen har holdt ut. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Jeg er sykmeldt til midten av mai slik at mannen er hjemme for å avlaste meg. [emoji175]

Godt å høre at det gikk så bra med BV! Også veldig glad for at det går litt bedre med deg, håper det fortsetter sånn! [emoji173]
 
Kommer med en oppdatering. [emoji4]

BV var på hjemmebesøk for noen dager siden og er meget snill og hyggelig. Hun ville også ha møte med meg alene en dag hvor hun vil at jeg skal snakke om oppveksten min. (som var tøff) Gruer meg litt, men jeg får bare ta det så det kommer.

Har vært hjemme hele helga og kost meg masse. Dagene går fortsatt opp og ned. Men stort sett er de bra. Er så glad mannen har holdt ut. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Jeg er sykmeldt til midten av mai slik at mannen er hjemme for å avlaste meg. [emoji175]

Så godt å høre <3
Det er alltid tøft å prate om det som er vanskelig, men min erfaring er at det føles godt etterpå :) håper dere får en god samtale!
 
Back
Topp