Mørkredde?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kan babyer vera mørkredde? Har slete voldsomt med nattesoving den siste veka.
Det å legge seg går greit, det å sove går greit. Heilt til det blir mørkt. Da går det ikkje meir...
Så i natt gav eg opp ekstra tidleg og opp i vår seng. Hylskreik og roa seg ikkje. Skrudde på lampa og stille vart det....

❤️Gutt 24.02.14❤️

Her har eg ganske lenge måtte sovet med åpen dør og lyset på i gangen sånn at det kommer en stripe lys inn...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Ja det tror jeg nok. Rette alderen for seperasjonsangst så å ikke se noe kan nok skape frykt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tror jeg helt klart. Her har vi aldri skrudd på lyset om natten, så begge barna mine vet at når det er natta er det mørkt. Har ikke opplevd at de er redde, men lyset er så og si av fra 19.30 hver kveld, selv under amming og bleieskift om natten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Virkar ikkje som han e mørkredd heller. Har i dag prøvd med ei lita lampa på slik at det er dempa lys uten hell. Hylskrik på hylskrik :( Orka snart ikkje meir. Ikkje spesielt god hjelp frå gubben heller...

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jøss.
Virkar ikkje som han e mørkredd heller. Har i dag prøvd med ei lita lampa på slik at det er dempa lys uten hell. Hylskrik på hylskrik :( Orka snart ikkje meir. Ikkje spesielt god hjelp frå gubben heller...

❤️Gutt 24.02.14❤️

Uffda?? :(

Jøss.

Uffda?? :(

Har vore eit helvette :( Sovna vel 00:30 ca, og da bestemte eg meg for at han kunne få pupp kl 01:30 og kl 04. Synes ikkje han kan gå fra konstant pupp til 0 pupp på e natt.
Han fekk og pupp kl 01:30 og 04:30, og no når me sto opp.
I kveld/natt får eg prøva meg på kl 02:30 og morgonpupp, evt og kl 04:30.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Har vore eit helvette :( Sovna vel 00:30 ca, og da bestemte eg meg for at han kunne få pupp kl 01:30 og kl 04. Synes ikkje han kan gå fra konstant pupp til 0 pupp på e natt.
Han fekk og pupp kl 01:30 og 04:30, og no når me sto opp.
I kveld/natt får eg prøva meg på kl 02:30 og morgonpupp, evt og kl 04:30.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Skjønner. Her gikk hun fra konstant pupp (helst ligge med puppen i munnen hele natta) til null pupp. Gikk overraskende greit :P :) Sover han sammen med deg? Og vekker du for å gi pupp?

Skjønner. Her gikk hun fra konstant pupp (helst ligge med puppen i munnen hele natta) til null pupp. Gikk overraskende greit :P :) Sover han sammen med deg? Og vekker du for å gi pupp?

Vekker han aldri på natta.
Han søv på eige rom, men nokon gonger tar eg han inn til meg når det står på som verst...

❤️Gutt 24.02.14❤️

Back
Topp