Mørkredd ?

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Eg junibarna det ?

KO begynte i kveld. Eg hadde lakt han i sengen og skulle lukke døren som som vanlig, da hørte eg han rope "Nei mamma, mørkt" og eg satte døren litt oppe sån at litt lys kom inn og da var det greit.
Han har aldri reagert på det før [8|]

Han begynte også i dag med setninger, kjeeeempe gøy [:D] Første setningen var "mær seks mamma" (få mer kjeks) [;)]

Mathilde må ha lys på når ho skal sove. Så ho har på ei lampe hele natta. Ho får helt panikk når det er mørkt.

Nå løsner det veldig med snakkinga med ho. Nå kommer ho hjem fra bhg og forteller storesøsknene hva ho har gjort der [:D] Så moro [:D]

ORIGINAL: lykkespire

Mathilde må ha lys på når ho skal sove. Så ho har på ei lampe hele natta. Ho får helt panikk når det er mørkt.

Nå løsner det veldig med snakkinga med ho. Nå kommer ho hjem fra bhg og forteller storesøsknene hva ho har gjort der [:D] Så moro [:D]

okei må ut og kjøpe en liten lape i mårå tror eg, kansje sån som man bare blugger rett i støpselen, noen som har en sån ?

Så gøy nå når de snakker mer, eg spør KO hver dag hva han har gjort i barnehagen og hveer dag får eg samme svar "asj" (Basj) [8D][8|]

Har i grunn ikkje vært plaga me d, men så har ho ei lampe som står på til ho er sovna. Da slukker vi den (synes ikkje noe om at lys står på hele natta)

Her også er det ett problem, har kjøpt ett nattlys på lampehuset som er på om natta

Trodde Olai var blitt mørkredd her en kveld. Da han la seg skulle han absolutt ha på lyset. Jeg sa at han kunne ha døra oppe i stedet. Så gikk jeg på stua. Hørte at han pratet og hoiet inne på rommet sitt, så jeg gikk for å høre hva han ville. "Ha att!!!" var svaret jeg fikk. Hehe [;)] Så nei, han er visst ikke mørkredd likevel... [;)]

Her er det heldigvis ingen tegn på at hun synes mørket er annerledes enn lys. Hun lukker gjerne døra inn til rommet selv, slik at det blir mørkt, og det virker ikke som om hun tenker over at det er noe spesielt med det.

Håper dette varer. Ikke noe gøy når de blir mørkredde.

Ariel e veldig mørkeredd for tia. Ho må ha et lite lys på når ho skal sove. Også har ho så livlig fantasi. Så ho sir ho e redd for løva som ligg under snega, hesten som e i våres seng og ugla som ule ute om natta. Æi skjønne ikke kor ho får alle de her rare ideean sine fra...

Back
Topp