Frk. Snopesyk
Forumet er livet
Sofie har begynt å våkne på natta igjen, og nå er mammaen snart desperat! Før i tiden når hun våkna var det nok å dytte i henne smokken, så sovna hun igjen. Det er ikke godt nok nå. Hun hyyyler med en gang jeg lukker døra, og jeg har prøvd alt. Hun har fått gråte (det funka IKKE, da hun gråter seg helt bort hver gang), jeg har sunget, strøket, sittet på gulvet, gitt vann, til og med byssa. Nå i kveld våkna hun for ca 1 time siden, og jeg har stått der inne til hun ser ut som hun sover, men hver gang jeg lister meg ut så våkner hun. Til slutt satt jeg meg bare utenfor, og lot døra hennes stå åpen, og hvem tror dere roa seg? Jo, det var frøken snupp det.
Problemet er bare at døra hennes kan ikke stå åpen pga av kattene. Har ikke noen plass jeg kan lukke de inne om natta heller (da blir det i så fall en gang på 4 kvm, og det funker bare ikke). Har prøvd å ha nattlys til henne, men det gjorde ingen nytte. Sååå, hva gjør man da?
Problemet er bare at døra hennes kan ikke stå åpen pga av kattene. Har ikke noen plass jeg kan lukke de inne om natta heller (da blir det i så fall en gang på 4 kvm, og det funker bare ikke). Har prøvd å ha nattlys til henne, men det gjorde ingen nytte. Sååå, hva gjør man da?