Mørkere og lengre kroppshår etter at jeg ble gravid!!

Mmmills

Betatt av forumet
Noe så forferdelig! Jeg visste at jeg ikke hadde hatt tid til å barbere eller vokse på en stund, men herregud som jeg ser ut! :confused: Jeg har visstnok fått mye mer, mørkere og lengre kroppshår etter at jeg ble gravid og da spesielt fra bikinilinjen og ned på innsiden av lårene!! Tok på meg en shorts her i sted og der poppet sannheten frem! Grøss! :confused2 Tiltak på gjøres! Men er jeg alene? :dontknow

Hehe her har jeg ikke merket noe til hårvekst enda. Men jeg venter alltid på at håret skal bli tykkere med mer volum og glans under hver graviditet og det fikk jeg hvergang:D gleder meg til det denne gangen. Har ellers aldri slitt med kroppshår. Føler de er det samme hele tiden, men sikkert fordi jeg er vant med å vokse. Får aldri tykt eller langt hår, men veldig tynne babyhår. Barberer kun leggene og der kommer det heller ikke noe særlig mer enn det vanlige:)

Hehe her har jeg ikke merket noe til hårvekst enda. Men jeg venter alltid på at håret skal bli tykkere med mer volum og glans under hver graviditet og det fikk jeg hvergang:D gleder meg til det denne gangen. Har ellers aldri slitt med kroppshår. Føler de er det samme hele tiden, men sikkert fordi jeg er vant med å vokse. Får aldri tykt eller langt hår, men veldig tynne babyhår. Barberer kun leggene og der kommer det heller ikke noe særlig mer enn det vanlige:)
Da er du jo av de heldige. Jeg har også gått til litt voksing, men som student var det ikke bestandig jeg kunne unne meg det. Har grove hår fra før, men nå vokser de som ugress! Frustrerende!

Back
Topp