Mørkere og lengre kroppshår etter at jeg ble gravid!!

Mmmills

Betatt av forumet
Noe så forferdelig! Jeg visste at jeg ikke hadde hatt tid til å barbere eller vokse på en stund, men herregud som jeg ser ut! :confused: Jeg har visstnok fått mye mer, mørkere og lengre kroppshår etter at jeg ble gravid og da spesielt fra bikinilinjen og ned på innsiden av lårene!! Tok på meg en shorts her i sted og der poppet sannheten frem! Grøss! :confused2 Tiltak på gjøres! Men er jeg alene? :dontknow

Helt vanlig tror jeg :-) Men vær forsiktig når du får mer mage, hvis du feks napper hår oppover mot navlen, kan du få mørke flekker der etter at magen har gått ned...

Ja, "de sier" jo at når hårveksten tiltar hos den gravide, så går hun med en gutt i magen.... ;) Sant eller ikke sant? det vet jeg ikke.
Men dat jeg gikk gravid med datteren min, var det ihvertfall omvendt. Jeg barberte meg på leggene bare halvparten så ofte som før. hmm...
Lykke til med hårkontrollen! hehe :)

Haha, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så på leggene mine her om dagen. var sol og varmt så dro opp tightsen, og det var ikke noe pent syn :oops: Pleier overhodet ikke å ha mye, eller mørke hår på leggene, men hallo det var det absolutt nå! Blir artig å se fremover :p
Lykke til! ;)

Ja, "de sier" jo at når hårveksten tiltar hos den gravide, så går hun med en gutt i magen.... ;) Sant eller ikke sant? det vet jeg ikke.
Men dat jeg gikk gravid med datteren min, var det ihvertfall omvendt. Jeg barberte meg på leggene bare halvparten så ofte som før. hmm...
Lykke til med hårkontrollen! hehe :)
Ja, det blir jo spennende å se om det gjemmer seg en gutt der da. ;-)

Jeg hadde masse masse hår forrige svangerskap, og det ble ei jente :-) har samme nå, men generelt vokser håret masse her uansett :-O bare mye stivere og mer nå ja

Begge gangene jeg har vært gravid så har hårveksten på kroppen nestem stoppet opp:) å jeg har gått med gutt en gang og jente en gang :)

Back
Topp