Mørk urin uke 23

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Er det noen her som har opplevd å ha mørk urin etter uke 20, tross godt med drikke?

Noe føles rart for tiden, ved at urinen tilsynelatende forblir mørk i fargen, og jeg kjenner tidvis ikke at jeg må tisse. Når jeg går på do kommer det noen enten veldig lite, eller en ok mengde. Jeg føler jeg drikker godt, og har en mann som sørger for at jeg alltid har drikke i nærheten.

Fra hvilken uke kan man evt. ringe føden for å spørre ang. bekymringer o.l.?

Drikker du vann?
Og er det noe som hr skjedd nå i dag eller over lenger tid? Mat du har spist nå nylig kan også påvirke fargen på urinen.
Man kan ringe føden fra 23+0, men er det noe som virker akutt før det kan man såklart også ringe. Så lenge du ikke er dårlig høres det ut som noe du kan ta opp på 24 ukerskontroll :)

Du kan levere urinprøve hos legen uten å ha time. Ta med en morgenurin-prøve til legen i morgen og be de sjekke :)

er det urinveisinfeksjon så er det uansett ikke noe føden kan gjøre, men legen. Men skal sies at min urin er også mørk, selvom jeg drikker mye i løpet av natten. Jeg har også trodd jeg har hatt urinveisinfeksjon uten å ha hatt det, bare veldig hyppig vannlating.

Back
Topp