Mørk- & husredd

Citti

Forumet er livet
Jeg er begge deler! Er ikke så flink til å bo alene om natten! [&:]Da var det bedre da sambo var her... Nå er alle lysene på i leiligheten bortsett fra her på soverommet. Men her står tv`n på.[8D]. Også gikk det en sånn fryktelig ekkel film på TV3 som jeg ikke fikk bort for Marcus hadde endelig sovna - på magen min og fjernkontrollen virket ikke! Så nå er jeg enda mer redd![&o] Savner sambo litt nå må jeg innrømme![&:] Men har jo min nydelige Marcus ved siden av meg her da[:)]

Er det noen andre som er mørkredde eller husredde?

er begge deler selv, syns det er ekkelt og være alene jeg, men er det så sjeldent jeg er det så er sikkert derfor.. Men man blir nok sikkert vant til det..

JA.. Jeg er begge deler jeg! Synes det er kjempe skummelt med mørke. Og
å være hjemme alene er helt grusomt. Men det har blitt bedre med årene!

Jeg var ekstremt redd før, men det har heldigvis roet seg en god del nå... men jeg kan for eksempel ikke se noe skummelt på TV, for da får jeg skikkelig angst... forstår godt du ikke liker å være alene ja, men som du skriver selv er det trygt å ha ille Marcus hos deg da [:)] Da Emily var baby var sambo ett år i militæret, og da var jeg mye redd, for vi bodde i et stort gammelt hus, og da var det godt å legge seg tett inntil Emily om det ble for ille [:)]

Jeg var veldig redd da jeg var mindre, men det måtte jeg bare slutte med når mamma og jeg flytta oppi skogen langt pokker unna folk! [:D] Nå kan jeg godt gå tur i mørket uten at det gjør meg noe. Eller.. det er ikke alle steder jeg liker å gå da. [8D]

Ikke nå lenger.
Eller kanskje av og til hvis jeg ser filmer som The ring, så det gjør jeg ikke lenger.

Back
Topp