møkkete gulv...

L24

Glad i forumet
Jeg har nettopp kommet hjem fra en besøks runde med Patric, alle vil jo se og prate med han..[:D]
Men mange vil også de han løfter hodet ol når han ligger på gulvet
Og så hønemor jeg er kikket jeg på gulvet og så støv hår ol ville ikke at han skulle ligge der i andres møkk..[:'(]
Men hvordan fortelle det til de som bor der.. vel det ble en spansk en..
Sa at Patric var vedlig sliten og måtte få litt mat.. (he he den gutten er alltid sulten [:)])
Kunne jo ikke si at gulvet deres er for møkkete for min prins..

Hva gjør dere når dere er på besøk; legger dere ungene på gulvet hvis dere ser det er skitt der??

Jeg ville spurt om de hadde et teppe eller noe jeg kunne legge han på. [:D] Liker uansett ikke å legge gutten min direkte på gulvet.

ORIGINAL: knotten

Jeg ville spurt om de hadde et teppe eller noe jeg kunne legge han på. [:D] Liker uansett ikke å legge gutten min direkte på gulvet.

Signere den!
Veit aldri om dæm plutseli får en knekk i nakken ig dunke hodet i gulvet!
Legg han omså bare på magen i sofaen ved sia av dæ, d går jo og ann.

ORIGINAL: knotten

Rekke opp en hånd ivrig [:D] Enig.. Legger henne aldri rett på gulvet.. alltid på et teppe..

Ja ja den med teppet er greit spurte om det.. fikk da beskjed om at det burde holde med gulvteppet[&:]
Sofaen hellet slik innover at der var det umulig å legge han[:)] ja ja godt å høre at det ikke bare er meg som passer på min lille litt ekstra[;)]

Enkelte ser ikke hvor drittent de har det. Og jeg er helt enig med deg! hadde lagt ett teppe på gulvet jeg også. Jeg er faktisk så nøye med det, at når vi skal overnatte en natt i sommer i kr.sand, så nekter jeg å ligge hos svigermor som alltid har det like drittent og ekkelt, så jeg har bestilt hotellrom. [:)] 

Hmm nei hadde ikke gjort det. Pleier å spørre etter et teppe eller noe jeg. Ellers har vi det med selv.
Enig at det er kvlamt å bare legge han i andres møkk ja![:'(]

han ligger alltid på teppe når han leker! [:)]

Men er ganske støvete hjemme også da[8|] hehe

robin ligger alltid på et teppe han....

DE TENKER IKKE LENGER EN NESEN REKKER, NÅR DE SIER; DET FORHOLDE MED GULVTEPPE. TENK HVOR MYE MØKK SOM LEGGER SEG DER.

Back
Topp