Burger Gift med forumet 16 Mai 2008 #1 Gud, nå er jeg lei av dette drittværet!! Når er det meningen vi skal få sommer???[8|][>:] Akkurat nå hagler og snør det ute!![:'(][:@]
Gud, nå er jeg lei av dette drittværet!! Når er det meningen vi skal få sommer???[8|][>:] Akkurat nå hagler og snør det ute!![:'(][:@]
Burger Gift med forumet 16 Mai 2008 #2 Mosjøen, er sol akkurat nå da, så sjelen min har fått litt ro[;)]
Fru Riskorn Forumet er livet 16 Mai 2008 #3 Ædda bædda bædda! I Bergen har vi sol sol sol og har hatt det i ukesvis! Fordi vi fortjener det[:D]
Burger Gift med forumet 16 Mai 2008 #4 ORIGINAL: Fru Riskorn Ædda bædda bædda! I Bergen har vi sol sol sol og har hatt det i ukesvis! Fordi vi fortjener det[:D] ja, dere er vel heller ikke velsignet med så mye sol[;)]
ORIGINAL: Fru Riskorn Ædda bædda bædda! I Bergen har vi sol sol sol og har hatt det i ukesvis! Fordi vi fortjener det[:D] ja, dere er vel heller ikke velsignet med så mye sol[;)]
Astrone~Laluna Forumet er livet 16 Mai 2008 #5 sol i Bergen,som om det er noe nytt[8D] imorgen er det meldt sol og litt skyer 12 grader så ikke den store varmen da..
sol i Bergen,som om det er noe nytt[8D] imorgen er det meldt sol og litt skyer 12 grader så ikke den store varmen da..