Møkkarygg :(

Hmm... går til psykomotorisk fysioterapaut jeg. Men om rygg og migrene ikke blir bedre vurderer jeg å prøve osteopat. Ikke noe å tape på det :) (untatt penger!). Hvordan føler du deg nå?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Joda, fortsatt ømt og litt vondt. Merker det godt på jobb altså, så blir spennende å høre hva han sier om ryggen i morgen...
 
Vært hos fysioterapeuten igjen. Siden jeg har den murrende og brennende følelsen i ryggen kan det godt være jeg har revet en nerve eller fått en sprekk i ei skive sånn at væske renner ut i vevet og gir denne følelsen.....

Og siden aktivitet gjør det verre så er det mulighet for litt større skade enn bare litt muskelstrekk....:(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vært hos fysioterapeuten igjen. Siden jeg har den murrende og brennende følelsen i ryggen kan det godt være jeg har revet en nerve eller fått en sprekk i ei skive sånn at væske renner ut i vevet og gir denne følelsen.....

Og siden aktivitet gjør det verre så er det mulighet for litt større skade enn bare litt muskelstrekk....:(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hva gjør du videre nå da?
Du kan jo ikke fortsette å presse deg på jobb om skaden da blir større...:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vært hos fysioterapeuten igjen. Siden jeg har den murrende og brennende følelsen i ryggen kan det godt være jeg har revet en nerve eller fått en sprekk i ei skive sånn at væske renner ut i vevet og gir denne følelsen.....

Og siden aktivitet gjør det verre så er det mulighet for litt større skade enn bare litt muskelstrekk....:(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da må du lytte til kroppen din! Slapp av i helgen, og overlat hjemme til mannen!
God bedring!
 
Vært hos fysioterapeuten igjen. Siden jeg har den murrende og brennende følelsen i ryggen kan det godt være jeg har revet en nerve eller fått en sprekk i ei skive sånn at væske renner ut i vevet og gir denne følelsen.....

Og siden aktivitet gjør det verre så er det mulighet for litt større skade enn bare litt muskelstrekk....:(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
hva skal du gjøre fremover da?

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hva gjør du videre nå da?
Du kan jo ikke fortsette å presse deg på jobb om skaden da blir større...:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tja si det.... Heldigvis skal jeg stort sett sitte på møte eller på kurs på mandag...
Altså, vet ikke om skaden blir større, men mulig det er litt mer skade enn en muskelstrekk. Så får se...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Da må du lytte til kroppen din! Slapp av i helgen, og overlat hjemme til mannen!
God bedring!
Blir ikke de store sprekkene nei, og samboer vaska en del her i dag siden han hadde permdag, så trengs ikke så mye rengjøring i helga ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
hva skal du gjøre fremover da?

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Vet ikke. Skal til min osteopat på tirsdag, så mulig han kan finne ut noe mer enn fysioterapeuten. Så får vi se. Onsdag skal jeg på astmaskolen, så da slipper jeg jobben iallfall.
Satser på at det går over snart ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke. Skal til min osteopat på tirsdag, så mulig han kan finne ut noe mer enn fysioterapeuten. Så får vi se. Onsdag skal jeg på astmaskolen, så da slipper jeg jobben iallfall.
Satser på at det går over snart ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
bra det da :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Håper helga blir rolig og at du får hvilt ryggen godt :) viktig at du lytter til kroppen fremover nå da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Www I dag var jeg hos osteopaten min, og han såvidt tok på ryggen min før han kjente at det var en stor låsning i ryggen :confused:
Og den gikk tilogmed rundt mot magen og mot de mekanismene i kroppen som styrer respirasjonen :eek:
Pluss en del andre ting den sperra for.

Så han masserte godt, dypt dypt ned i muskulaturen, og knakk leddet på plass. Knaket godt for å si det sånn :confused::p

Så nå håper jeg det løsner litt. Murrer ikke like mye lenger. Men det løsner dessverre ikke på en to tre når det har satt seg så hardt i muskulaturen og det er blitt så store spenninger. Men skal tilbake om ei uke. Satser på det er enda bedre da ;)
Av erfaring vet jeg at kroppen trenger et døgn ca før jeg kjenner bedring ;)

Han er virkelig en mirakelmann, og har fått meg på bena mer enn en gang :)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
 
Oi:rolleyes: håper virkelig behandlingen gjør deg godt:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
åååå så bra at han kunne hjelpe deg, håper han løser dette :)
Han klarer som regel å løse det meste ;)

Men jeg er nødt til å begynne å trene, for å holde det i sjakk selv.

Kan ikke betale over 1000,- i mnd på behandlinger liksom...... Blir dyrt i lengden,.,,
 
Back
Topp