Møkkakropp...

Daizy

Forumet er livet
Nå er syklusen min helt ute og sykler...
Jeg bruker jo p-piller,Yasmin.Skulle hatt mensen for 2 uker siden,men den kom jo aldri.Hadde masse,sterke symptomer på graviditet istedet da,kvalm,magesmerter,begynte å lekke melk,ømme pupper,u name it[8|]
Tenkte ikke så voldsomt mye på graviditet siden jeg bruker pilla,men kjøpte en Quick Response-test forrige dagen,for da var jeg 13 dager over og ingen tegn til tanta.
Så igår begynte jeg å blø litt,og fikk negativ test.Okei,så kom mensen endelig.

Men - jeg er fortsatt i dårlig form,er kvalm,lite matlyst,så svimmel,vondt i magen (men bare rundt navlen[8|]og kun på høyre side av magen og ryggen)også blør jeg bare friskt lyserødt blod.
Det er ikke mensen jeg har nå,detta er noe annet - men hva?Kan det være cyster eller noe kanskje?Fikk ikke legetime idag heller,måtte ringe tilbake imorgen[:@]Er jo i sååå dritthumør og da,hater at kroppen min ikke oppfører seg som den skal.
Gaahh,skjønner ikkeno jeg[>:]

Nei aner ikke... Kanskje en spontan abort? 
Får håpe du kommer til hos legen i morgen da..
Lykke til.

ORIGINAL: Keiko24

Nei aner ikke... Kanskje en spontan abort? 
Får håpe du kommer til hos legen i morgen da..
Lykke til.

da burde det uansett stått positivt på testen burde det ikke..? det e vel noe cyste greier.. legen vet svaret vettu[:D] lykke te!

Kanskje det er en graviditet utenfor livmoren? Da jeg hadde det hadde jeg sterke magesmerter og jeg blødde masse i 3 uker før jeg visste hva det var...
Fort deg til legen! Hvis det er det så kan det være ganske alvorlig hvis en eggleder sprekker f.eks...
Lykke til! [:)]

ORIGINAL: BambinoLukas

Kanskje det er en graviditet utenfor livmoren? Da jeg hadde det hadde jeg sterke magesmerter og jeg blødde masse i 3 uker før jeg visste hva det var...
Fort deg til legen! Hvis det er det så kan det være ganske alvorlig hvis en eggleder sprekker f.eks...

Men jeg fikk jo negativ graviditets-test...?Tenkte kanskje cyster jeg da.
Blir bare så irritert når jeg ikke får komme til legen,men må ringe tilbake imorgen for å høre om jeg kan få akutt-time da[:@]Jeg vil vite nåååååå!!
Blåse ut litt irritasjon her[;)]

Hm, ja det er rart at du fikk negativ test hvis det skulle være graviditet utenfor livmoren..
Jeg har hatt mye cyster opp gjennom årene også. Har hatt en del smerter men aldri blødd pga det.
Ring legen og krev en akutt-time! Det er jo noe som ikke stemmer... [8|]

Måtte le når jeg leste " Møkkakropp"... tenkte med en gang-
hvem kan si noe slik om kroppen sin...

Back
Topp