Møkkadrittdag

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Tingeling~

ORIGINAL: *Meya*

Stor klem til deg :)

Man trenger ikke penger for å gjøre det koselig for barna. Lag kake, og sett på en fin film og kos dere!
Penger kommer og går, det viktigste er at man har hvrandre (som min pappa alltid sier)!!

Akkurat DET vet mine unger så alt for godt [;)]

Ble bare litt sånn flashback til sånn vi levde for noen år sia dette her... Hehe.

oppdratt dem godt du![:)]

Er lov å ha en drittdag i blant. Har det ganske ofte, og da går jeg til min pappa. Han klarer å muntre meg opp med sine historier om profeten.

Forreste, hvis det blir igjen noe gulrotkake så er det bare å slå på tråden[8D][8D][8D]

Trooor ikke det er noen fare for at all gulrotkaken ryker med, er bare jeg og de to eldste som spiser det :p Gubben skal lage marsipankake da. Jeg skal jobbe i morgen, overtid, så det blir deilig med litt ekstra neste utbetaling ja :p I morgen skal jeg forsåvidt på FEEEEST, somalisk moteshow, jeg gleder meg masse!

oh wow! Elsker kulturelle samlinger! Du får knipse bilder hvis det er lov [:D] Kos deg masse!

oh wow! Elsker kulturelle samlinger! Du får knipse bilder hvis det er lov [:D] Kos deg masse!

Drit i moteshowet, de har somalisk maaaaaaat!

Stoooor klem til deg! Og vi har det på samme måte nå. Gubben skulle egentlig begynne å jobbe i april, men pga sen påske begynner han ikke før i mai. Vi hadde regnet og tatt godt i når vi lagde vinterbudsjettet, men en xtra mnd uten penger, en vaskemaskin som takket pent for seg pluss høreapparater til nesten 30k var ikke tatt med i beregningene. Vi har lissom tømt alle sluser vi kan tømme nå... MEN! Snart er det mai og vi har hverandre pluss mat så vi klarer nok dette au :) og det gjør dere også!! Kos dere uten penger. Barna dine er så inteligente at de vet hva som er viktigst[;)]

ORIGINAL: MalinDalin

Stoooor klem til deg! Og vi har det på samme måte nå. Gubben skulle egentlig begynne å jobbe i april, men pga sen påske begynner han ikke før i mai. Vi hadde regnet og tatt godt i når vi lagde vinterbudsjettet, men en xtra mnd uten penger, en vaskemaskin som takket pent for seg pluss høreapparater til nesten 30k var ikke tatt med i beregningene. Vi har lissom tømt alle sluser vi kan tømme nå... MEN! Snart er det mai og vi har hverandre pluss mat så vi klarer nok dette au :) og det gjør dere også!! Kos dere uten penger. Barna dine er så inteligente at de vet hva som er viktigst[;)]

Joda, de vet det.

Nå kommer gubben hjem i dag alikevell, han gadd ikke jobbe, og så skal vi kjøre på butikken, og lage kake i kveld.

Det er jo ikke SÅ gale da, men var bare så dritt liksom...

Back
Topp