Møkkadrittdag

*Meya*

Forumet er livet
Gaaaaaaaaaaaaah.... Jeg er bare så møkkasur, irritert og alt har gått på tverke i dag egentlig... For noe dritt...

Trenger bare en bitteliten klem... [:'(]

STOR klem !! ! [:)]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Zera

Du kan få en KJEMPEKLEM av meg!

Takk...

Jeg er egentlig så skuffet at jeg bare sitter her og tuter liksom... Og irritert... Og stakkar lille jenta mi som er hjemme fra barnehagen for at vi skulle finne på noe gøy... Jaja...

Er det noe spesielt du er sur/lei deg for?

Sender deg en stor klem uansett!! *froskeklissekoz* [:)]

Jupp... Gubben fikk trekk på lønna fra TRE forskjellige kemnerkontor pga skatt fra langt tilbake. Det har kommet helt utav det blå...

DET er dritkjipt!! Skjønner godt følelsen du sitter med..

Huff.. Sender stoooor trøsteklem din vei!

Gir deg en GOD klem - håper dagen blir bedre utover! Den har jo såvidt begynt [:D]

Så dro gubben og friskmeldte seg, dro på jobb, så nå sitter jeg her og får ikke handlet heller til middag, ungene er lovet alt mulig uten at jeg kan kjøpe noe... fordi ingen visste om disse tingene, og så ALLE TRE på en gang... Over halve lønna...

Fytti h..... Det der var vi også ute for en gang- helt forb. pyton! Stakkars deg vennen. Finn på noe kos med snuppa likevel- because you're worth it!

Takk...

Vi skal dra til byen, på halalbutikken, handle litt og dra hjem og lage god middag og kake... Har skapet fult av sånne 1-2-3-kakepakker som ble igjen etter ett arrangement vi hadde :D Muffins og gulrotkake... :D Med obskjøne mengder fyll på!

...og på toppen av det hele har jeg UVI så hormonene mine er jo i fin balanse...

Stor klem til deg :)

Man trenger ikke penger for å gjøre det koselig for barna. Lag kake, og sett på en fin film og kos dere!
Penger kommer og går, det viktigste er at man har hvrandre (som min pappa alltid sier)!!

ORIGINAL: Tingeling~

Man trenger ikke penger for å gjøre det koselig for barna. Lag kake, og sett på en fin film og kos dere!
Penger kommer og går, det viktigste er at man har hvrandre (som min pappa alltid sier)!!

Akkurat DET vet mine unger så alt for godt [;)]

Ble bare litt sånn flashback til sånn vi levde for noen år sia dette her... Hehe.

ORIGINAL: *Meya*

Ble bare litt sånn flashback til sånn vi levde for noen år sia dette her... Hehe.

oppdratt dem godt du![:)]

Er lov å ha en drittdag i blant. Har det ganske ofte, og da går jeg til min pappa. Han klarer å muntre meg opp med sine historier om profeten.

Forreste, hvis det blir igjen noe gulrotkake så er det bare å slå på tråden[8D][8D][8D]

ORIGINAL: *Meya*

oppdratt dem godt du![:)]

Er lov å ha en drittdag i blant. Har det ganske ofte, og da går jeg til min pappa. Han klarer å muntre meg opp med sine historier om profeten.

Forreste, hvis det blir igjen noe gulrotkake så er det bare å slå på tråden[8D][8D][8D]

Trooor ikke det er noen fare for at all gulrotkaken ryker med, er bare jeg og de to eldste som spiser det :p Gubben skal lage marsipankake da. Jeg skal jobbe i morgen, overtid, så det blir deilig med litt ekstra neste utbetaling ja :p I morgen skal jeg forsåvidt på FEEEEST, somalisk moteshow, jeg gleder meg masse!

Back
Topp