Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Zera
STOR klem !! ! [:)]
ORIGINAL: Zera
STOR klem !! ! [:)]

ORIGINAL: Tingeling~
Stor klem til deg :)
Man trenger ikke penger for å gjøre det koselig for barna. Lag kake, og sett på en fin film og kos dere!
Penger kommer og går, det viktigste er at man har hvrandre (som min pappa alltid sier)!!
ORIGINAL: *Meya*
Man trenger ikke penger for å gjøre det koselig for barna. Lag kake, og sett på en fin film og kos dere!
Penger kommer og går, det viktigste er at man har hvrandre (som min pappa alltid sier)!!
Akkurat DET vet mine unger så alt for godt [;)]
Ble bare litt sånn flashback til sånn vi levde for noen år sia dette her... Hehe.
ORIGINAL: *Meya*
Akkurat DET vet mine unger så alt for godt [;)]
Ble bare litt sånn flashback til sånn vi levde for noen år sia dette her... Hehe.
oppdratt dem godt du![:)]
Er lov å ha en drittdag i blant. Har det ganske ofte, og da går jeg til min pappa. Han klarer å muntre meg opp med sine historier om profeten.
Forreste, hvis det blir igjen noe gulrotkake så er det bare å slå på tråden[8D][8D][8D]