Møkka tupperware-bakebolle!!!!

ORIGINAL: lmk88

Da sender du den inn.. For da er det noe galt med den...

Har gjort det.. Fikk nytt lokk..

Lånte bollen til venninna mi, og lokket hoppa av på den og! Jeg skjønner det bare ikke..

ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: lmk88

Da sender du den inn.. For da er det noe galt med den...

Har gjort det.. Fikk nytt lokk..

Lånte bollen til venninna mi, og lokket hoppa av på den og! Jeg skjønner det bare ikke..

Kanskje en produksjonsfeil på lokket hennes også? Det skal ikke hoppe av slik..

Hva heter bake-bollen?

Har du hatt den i vaskemaskinen? Vet at de kan bøye seg litt da, og dermed spretter det av..

Den ene jeg har spretter lokket av ganske fort hvis jeg ikke får ut mesteparten av lufta.. 

Vet ikke hva bakebollen heter jeg.. De har vel ikke så mange forskjellige?

Har både trykket ut lufta, og ikke trykket ut lufta! Hørte fra en forhandler at man ikke skal trykke ut lufta nemlig.. Men det hjelper ikke..

Har heller ikke hatt den i oppvaskmaskin..

Vet ikke hva bakebollen heter jeg.. De har vel ikke så mange forskjellige?

Har både trykket ut lufta, og ikke trykket ut lufta! Hørte fra en forhandler at man ikke skal trykke ut lufta nemlig.. Men det hjelper ikke..

Har heller ikke hatt den i oppvaskmaskin..

Er det de store bollene?
De skal tåle oppvaskmaskin altså...

Da er det jo bra at du har livstidsgaranti, lever den tilbake til den som solgte deg den. Det er meningen at man skal trykke ut lufta og lokket skal sprette av så fort deigen er ferdig hevet. Mamma har hatt sin i sikkert 20 år og den fungerer hvertfall fortsatt som den skal [;)]

Da er det jo no i veien med den. Min er ikke sånn! Og ja, den skal kunne tas i oppvaskmaskinen.
Leverte du inn både bollen og lokket, eller bare en del?

du har for mye gjær i [8D]

Hvilken bakebolle er det?

http://tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/597.html

Hater den!!

Lokket hopper av seriøst hele tiden!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

vis dette er en bakebolle kan det være noen forskellige også noen som kan ha gått ut av produksjonen, men reservedeler finnes som regel alltid. Ta kontakt med ho som solgte den å hør, for det skal ikke være att kunder er misfornøyde med produktet de har kjøpt. SEND inn HELE bollen til konsulenten så  får ho mulig bytta den, kan være no feil med bollen også.

lokket og bolle skal kunne gå i oppvaskmaskin og da du setter på lokket begynner du på den enesiden og går rundt til hele er på[:D][:D]

Lykke til

Hilse en TW konsulent[:)]

ORIGINAL: linnhege

Hater den!!

Lokket hopper av seriøst hele tiden!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

vis dette er en bakebolle kan det være noen forskellige også noen som kan ha gått ut av produksjonen, men reservedeler finnes som regel alltid. Ta kontakt med ho som solgte den å hør, for det skal ikke være att kunder er misfornøyde med produktet de har kjøpt. SEND inn HELE bollen til konsulenten så  får ho mulig bytta den, kan være no feil med bollen også.

lokket og bolle skal kunne gå i oppvaskmaskin og da du setter på lokket begynner du på den enesiden og går rundt til hele er på[:D][:D]

Lykke til

Hilse en TW konsulent[:)]

Utifra linken så er det den maxi-røre bollen.. Sendte inn hele greia.. Merkelig at det skjedde med den jeg lånte av venninna mi også..

Til du som nevnte gjær; deigen er ikke ferdigheva når lokket spretter av.. Kan ikke akkurat ha for mye gjør med 1 pk liksom..

Back
Topp