Møkka nabo!!!!!

Her må både kommunen og politiet rydde opp. Det er kommunen som er instans når det kommer til bruksendring og jeg tror også de har anledning til å forby han å drive næringsvirksomhet fra en eiendom som ikke er regulert til næring.

Ettersom han er ufør ønsker nok skatteetaten også å vite om dette.

Politiet kan du ringe hver kveld han jobber 1 min over 23.

Lykke til<3

Forøvrig er det ofte det ikke hjelper å ringe kommunen. Skriv heller et brev. Det er de pålagt å registrere i sitt sak- og arkivsystem og da må de også behandle saken. Jobber i kommunen selv;-)

For det første har han ikke lov til å bo fast på ei hytte. Så det ville jeg sagt i fra om (til kommunen?).

Bråk etter kl 23, flere ganger, da hadde jeg ringt 112 og bedt de komme.

Lakkering utendørs hadde jeg også sagt i fra om. Vet ikke om det er lov men det går jo an å finne ut av.

I tillegg går det an å ta en tlf til NAV å fortelle at han jobber mens han er uføretrygdet. Pensjonister kan jo tjene litt ved siden av men tror ikke uføre kan det.

Dette er ingen sak for 112, men 02800.
Du kommer til politiet ved begge numrene. Men 112 er kun ved ting som haster.

Dette er ingen sak for 112, men 02800.
Du kommer til politiet ved begge numrene. Men 112 er kun ved ting som haster.
De gangene jeg har ringt 02800 så har jeg blitt bedt om å ringe 112 hvis jeg trenger at noen kommer med en gang. Men skader ikke å ringe 02800 først da...

Har du ikke noen forferdelig støvete tepper du kan riste i hans retning mens han lakkerer, kanskje mens du tilfeldigvis har en vifte som blåser mot de nylakkerte delene? :devil10

Back
Topp