Bor på landet, med ingen naboer nært bortsett fra en hytte tvers over veien. Eieren av denne hytta har nå solgt leiligheten sin og flyttet til denne hytta. Hytta er ikke omgjort til hus enda. Vi har hatt endel greier med han før, som at han plutselig sto med gravemaskin og skulle grave over hele jordet vårt for å koble seg på vannet vårt. Da jeg nektet dette så ble han pottesur og klagde meg inn til kommunen. Jepp fornuftig mann. Men der nede lo de av han bare. Men nå har han altså flyttet inn fast. Da det ikke er omgjort til bolig så er det ingen krav til renovasjon, så i en periode brukte han vår søppelbøtte. Dette ga jeg klar beskjed om at han ikke kunne gjøre, for vi fyller bøtta fint selv. Så nå har han kjøpt seg et slags brennanlegg, så han brenner søpla si i hagen. Deilig lukt!!! Ringte kommunen og sa ifra, og de skulle gjøre noe med dette over ferien da dette er strengt forbudt. Men nå så har han begynt bilverksted der nå da. Står 5 vrak av biler i hagen som han skal fikse å selge igjen. Fyren er uføretrygdet. Han får gjøre som han vil, men poenget er at han holder på med disse bilene til 1 om natta. Pusser rust og skjærer og bråker værst. I tillegg står han ute å lakkerer bilene, noe som resulterer i en helsikes lukt. Jenta mi har astma og reagerer på dette, så vi må ofte gå inn når han holder på. Har prøvd å snakke med han, men det nytter ikke. Han er en merkelig skrue. Noen som vet hvordan jeg kan få stopp på dette? Er jo ikke akkurat lovlig å stå å lakkere i fri luft heller.