møkka kropp

Strikkeguri

Elsker forumet
ja det sier vel sitt!! var på UL i dag og så kikket legen først på slimhinenne som jo var helt perfekte på alle mulige måter....så vrir han litt på den ul tingen for å se på eggstokkene og det ligger da den monster cysta på 21 mm x 35 mm. SÅ forsøket ble avbrutt[:(][:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Å nei[:(] Er noe dritt når kroppen skal jobbe så i mot!!!!!!!!!!! Men hva skjer videre nå da? Må du fjerne den først da??

fikk provera tabletter jeg skal ta i 5 dager, for å få mensen igjen....også får jeg forhåpentligvis fortsette....men da får jeg komme på ul tidligere i løypa og da kan de punktere cysten om den skulle være der enda, men nå var det for seint....

ORIGINAL: Anne L

Så irriterende[:@] Forstår godt du er frustrert. Håper neste forsøk går bedre[:)]

Sign.

tusen takk alle sammen! satser på bedre lykke neste gang......hadde en liten mage følelse på at det kom til å være noe iveien i dag...men nå sa legen at slimhinnene var helt perfekte osv da steg jo håpet litt...helt til han vridde på den ul tingen for å se på eggstokkene...da fallt håpet igjen...

Så utrolig kjipt! [:(] Den nedturen når man har giret seg opp...

Håper det går bedre i fortsettelsen! [:)]

ORIGINAL: bettina2010

Trist å høre at du hadde cyste[:o]
Er du plaget med cyster?

nei fader og da[:@][:(][:(][:(]så utrolig tjipt..
skjønner godt du er sint, såra å frustrert nå altså..var jo ikke sånn det skulle gå[:@]
er vel ikke så mye jeg kan si for å trøste, men sender over en stor klem alikavell og håper det hjelper litt på.
ikke gi opp håpet[:D]

Off dette var noe dritt... Tenker på deg og håper det ikke er så lenge til du kan starte opp igjen.. Håper de kan fjerne den?

har hatt noen cyster men de gjør som regel ikke veldig vondt eller noe...men denne var jo større enn noen gang. de kan punktere den men nå var det for seint...men neste gang sak jeg på cyste kontroll tidlig og da kan de punktere den heldigvis hvis den er der enda....men den kan visst forsvinne når jeg får mensen eller noe.

ORIGINAL: bettina2010

ORIGINAL: Solstranda

har hatt noen cyster men de gjør som regel ikke veldig vondt eller noe...men denne var jo større enn noen gang. de kan punktere den men nå var det for seint...men neste gang sak jeg på cyste kontroll tidlig og da kan de punktere den heldigvis hvis den er der enda....men den kan visst forsvinne når jeg får mensen eller noe.

Dumt de ikke sjekket det før da om du hadde cyste[&o]
Vi holder på med fryseforsøk nå,og jeg har også vært veldig plaget med cyster(type 12-13 cm store[X(])
I hvertfall,jeg var på kontroll dag 2. etter jeg begynte på tablettene,og de fant en cyste på 3 cm som ble tømt!
Så neste gang så får du nok kontroll tidlig[:)]

ORIGINAL: Anne L

Så irriterende[:@] Forstår godt du er frustrert. Håper neste forsøk går bedre[:)]

sign[:@]

ORIGINAL: ..Lykke..

Dumt de ikke sjekket det før da om du hadde cyste[&o]
Vi holder på med fryseforsøk nå,og jeg har også vært veldig plaget med cyster(type 12-13 cm store[X(])
I hvertfall,jeg var på kontroll dag 2. etter jeg begynte på tablettene,og de fant en cyste på 3 cm som ble tømt!
Så neste gang så får du nok kontroll tidlig[:)]

fikk beskjed om å ta kontakt med gyn poliklinikk med en gang neste mens...slik at de evt får punktere den/de...
snakka også med st.olavs i dag for å høre om de har plass til meg neste mens....og hun trodde at det skulle gå bra [:D] men hun forstod ikke hvorfor gyekologen jeg var hos i går hadde gitt meg provera...men men...hørtes ikke ut som det gjorde noe, men hun bare forstod ikke meningen med det.

lykke til.
Sånne cyster kan jo bli skikkelig vonde også, så får håpe de får fjernet den før det evt skjer.
Be strong !

har heldigvis ikke vært plaget med veldig vonde cyster men har ofte en murring der nede om det kommer av cystene eller ikke aner jeg ikke... men har aldri vært veldig vonde da. heldigvis får jeg vel si.....hvis jeg må punktere cyster nå så blir det 3 gangen jeg gjør det og gleder meg ikke akkurat hvis jeg må det...for det er vondt!!

har heldigvis ikke vært plaget med veldig vonde cyster men har ofte en murring der nede om det kommer av cystene eller ikke aner jeg ikke... men har aldri vært veldig vonde da. heldigvis får jeg vel si.....hvis jeg må punktere cyster nå så blir det 3 gangen jeg gjør det og gleder meg ikke akkurat hvis jeg må det...for det er vondt!!

Spør om du kan få bedøvelse[:)]
Første gangen jeg tømte cyste så var det tre dl med væske,så denne gangen gråt jeg meg til bedøvelse[8D][:-]

han pleier å si at han må uansett stikke meg en gang (hvis det kun er en cyste iallefall) og da mener han at man like greit kan punkter cysten på første stikket....noe som forsåvidt er greit....

Back
Topp