Møkka dag

mamma for 1 gang

Glad i forumet
Har en skikkelig kjiiiiiip dag.

Fikk penger fra nav i dag, etter å ha betalt en skyhøy strømregning på 6500 kr og husleie sitter jeg her med 100 kr igjen. (er riktig nok ikke bare vi som bruker strøm her, har bare en måler, men sønnene til huseier bor i uthuset her. Var og snakket med de når strømregningen kom, om at de måtte hjelpe til, men har ikke sett eller hørt ett pip, og de har nesten ikke vært hjemme. Så for at dem ikke skulle ta strømmen måtte jeg nå betale den alene.Og som ikke det var nok gikk parebolen i stykker forige uke så har ikke tv, måtte bestille ny del, blir 1000 kr ut der og. Og i dag gikk pc til hel.... Så nå blir det noen laaaange møkka dager på landet....... [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Blir gal snart jeg

Sånne dager er så vanvittig kjipe.

Sender deg en stor klem

Huff..det hørtes ikke bra ut..er det ikke noe sted der du kan få støtte til å betale strømregningen?utrolig dårlig gjort av de guttene :( Du kjenner ikke noen som har en pc til låns da?

Fytti... sånne dager ass!![:'(][:'(]
Som regel løser det seg.. Du må iallefall KREVE at du får igjen for strømmen!
Sender deg en klem og håper det ordner seg i en fei :)

Huff, det hørtes utrolig kjipt ut :( Men høres helt sykt ut at du skal betale strømmen for alle sammen :s

Håper dette ordner seg og at ikke noe mer går i stykker ;)

ORIGINAL: Neah

Huff..det hørtes ikke bra ut..er det ikke noe sted der du kan få støtte til å betale strømregningen?utrolig dårlig gjort av de guttene :( Du kjenner ikke noen som har en pc til låns da?

Har ikke hørt om noe sted som gir støtte til det desverre..
Vet heller ikke om noen som har en ekstrapc :0(

ORIGINAL: lillebebis

Huff, det hørtes utrolig kjipt ut :( Men høres helt sykt ut at du skal betale strømmen for alle sammen :s

Håper dette ordner seg og at ikke noe mer går i stykker ;)

Ja betaler jo egentlig for to hus da på en måte, og dem er to voksene og her er det bare meg og Oliver. Er greit at jeg kanskje har brukt litt mer enn dem fordi jeg må ha det litt varmt her pga Oliver, men har ikke brukt 6500 i strøm alene. Sa til han ene at jeg syntes de i hvertfall kunne bidra med 2000 kr, men da fikk jeg til svar at han måtte høre med broren, eller det har jeg ikke hørt noe mer... Har prøvd å få tak i dem, men det er umulig..

Ja går det noe mer i stykker nå så blir jeg gal...

ORIGINAL: kattekvinna

Har sendt melding til huseier og sakt at hvis ikke de kommer med penger, så betaler jeg ikke hele husleien neste mnd. Da får hun kreve penger av dem i steden..Og det står ikke noe om i min husleiekontrakt at jeg skal betale strømmen dems..
Så blir spennende å se hva som skjer..

ORIGINAL: kattekvinna

sign! :)

Back
Topp