Møkka arbeidsgiver!

connygul

Flørter med forumet
Hvorfor motarbeider arbeidsgivere gravide damer/jenter!

Er drit lei av å krangle på jobb.
Jobber i industrien me tunge løft, masse gåing å ståing og en god del sveising!
 Men driter vel en lang marsj i om det ikke er bra.[:o][:(]
 Har spurt om å bli flytta til lageret, men der trenger de ikke folk.
Vanskelig? å ja da!
Nå blir jeg hjemme til jeg har fått brevet fra overlegen på sykehuset og bedriftslegen, om at de må følge loven
å flytte meg til jeg går i permisjon!
Godtar de ikke det må jeg sykemeldes[:'(]!

Noe jeg egentlig ikke vil siden jeg bare er 13 uker på vei. 
Begynner å lure på om om jeg er "smittsom" i deres øyne, eller vil de bare kvitte seg med "problemet"!?[:'(][:@]

Noen flere som sliter eller er jeg bare vanskelig?????

Hilsen conny

huffda! Hørtes ikke noe særlig ut! Heldigvis har ikke jeg det slik  på min arbeidsplass. Der spør de helt tiden og det går bra...
Men hadde jeg hatt det slik så hadde jeg sykemeldt meg !

off då... det hørtes ikkje bra ud... godt du har satt overlegen og bedriftslegen i sving. oss kvinner og gravide bør bli behandlet med respekt!!

dårlig gjort av arbeidsgiver!!

fysj!![:@][:@][:@][:@]

Stakkars deg! Du er nok ikke helt alene med det problemet. Har selv en sjef (kvinnelig) som ikke har noe særlig til overs for oss gravide på jobb. Vi er alle sykmeldte nå. Og sjefen har gitt godt utrykk for at hun IKKE ønsker oss tilbake. Og hun har allerede besatt stillingene våre med vikarer helt til 2008! Så tanken på å komme tilbake på jobb er ikke god. Du får stå på krava! Det du kan gjøre er å be legen om å få 100% aktiv sykmelding, da er ledelsen NØDT til å tilrettelegge for deg på arbeidsplassen. Det er det trygdekontoret som passer på at de må. LYKKE TIL FREMOVER!!! 

[;)]Takk for støtten alle sammen!
Har ikke tenkt å gi meg, må tenke på de som kommer etter meg også!
Sykemeld ut uken, så blir det møte med ledelsen igjen!
Hoper de har vasket øra da![:'(]

STÅ PÅ KRAVA..de er pålagd å tilrette for deg!!!!

jeg har hatt mye problemer med min arb.giver og. jeg har bare vikariatkontrakt ut august, men nå ble jeg sykemeldt ut den. så nå er alt bare bra[:)] har skrevet under :jævlige arbeidsgivere, litt lenger baki, hvis du vil lese om det. blir så mye å fortelle igjen[;)]
men stå på ditt, å gi deg er det dummeste du kan gjør. det er jo helt tragisk at de ikke kan flytte deg til en annen plass så lenge du vil vær der. det er en lov at arbeidet skal tilrettelegges den gravide. men ikke alle fatter det, SVINA!!![:@]
lykke til ihvertfall, det ordner seg allitd for snille piker vet du[:D]

Back
Topp