Møkk

elisa29

Forumet er livet
Det er meldt 14 cm snø her på fredag [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Nå som jeg endelig skimtet ett håp om våren
 
Det var egentlig meldt snø både mandag, i går og og idag også....
Vi kan jo håpe at det ikke stemmer...
 
Ja fytti..
Var sååå fint vær igår. Kjempe varmt.
Igår kveld når jeg skulle legge meg snøa det kjempe masse..
Gaad,jeg ble sur da altså [:@]

Men det er jo ikke noe særlig mye her da. Men jeg syns det skal bare komme sooool og fiiiint vær jeg nå altså!!
 
ja får håpe det ikke kommer noe, selv om det har smeltet en god del her så ligger det fortsatt over en meter her.. trenger ikke mer. VIL HA VÅR NÅ!!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp