ORIGINAL: svimsa
eeh, joda.. men asså det er jo noen det å vise at jeg kan visst jeg mener det selv !
er flere år siden jeg hadde det, men de tar det opp.. fordi de har det på meg pga, jeg ble kastet ut hjemmefra å rett på barnehjem.. som det jeg mener å føler bør vell ha noe å si i denne saken ????
at jeg faktisk vil klare meg selv, å ikke måtte gå med va barnevernet vil jeg skal..
å heller la de sjekke til meg innimellom, å se alt er bra? få oppfølging av de?
jeg vil ikke på mødre hjem, for er redd jeg detter tilbake, om jeg skal være rundt
folk som sliter selv, å pedagogene der begynner å grave i fortiden min...
det er ikke greit for meg, når jeg har klart å jobe meg til å ble den personen jeg er..
så er ikke enig i det du sier !!!
Jeg er enig med deg jeg, i at det kanskje ikke er så lurt for deg dra på mødrehjem. Ikke hvis du føler at du kan klare deg selv!
Mødrehjem er nok ett kjempe flott tilbud for de som trenger det! Og jeg ser ikke på det som noen nedtur å benytte seg av tilbudet. Men som du sier er det nok lettere å falle tilbake.. Legge seg litt bakpå og ta det som en liten hvilepute, i forhold til hvis du bor for deg selv og stort sett må klare deg selv!
Jeg synes det høres ut som ett godt gjennomtenkt og voksent valg! Og hvis du ikke skulle klare deg alene, eller det blir tøffere enn du trudde, så er det jo ingenting i veien for å prøve mødrehjem senere!
Godt å høre, er mange som mener jeg er voksen av meg.. men det
er fordi jeg må jobbe så mye med meg selv.. så det er vanselig å la andre bestemme va jeg skal gjøre..
så er glad du er enig, for jeg vil heller jobbe mer med meg selv, å være klar til Benjamin kommer..
så jeg kan oppfostre han som en skikkelig mamma, å kunne være der for sønnen min..[;)]