Mødre som slanker babyen i magen bør ta seg ei bolle!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Vi er en nasjon slankere! Mødre slanker seg, ungdom slanker seg, barn slanker seg, og nå skal jammen også babyer slanke seg, helst mens de ligger i magen. Vi mødre har et stort ansvar og noen bør ta seg ei bolle!

Dette skriver Babyverdens sjefsredaktør Karine! Les hele bloggposten hennes her

Er du enig?

Enig! Ingenting er så nydelig som en frisk lubben og god baby! Er glad jeg ikke kjenner noen dom driver med foster-slanking, for jeg tror jeg hadde skjelt dem ut og klikka i vinkel.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Enig! Ingenting er så nydelig som en frisk lubben og god baby! Er glad jeg ikke kjenner noen dom driver med foster-slanking, for jeg tror jeg hadde skjelt dem ut og klikka i vinkel.

Det er sant ! Men noen får jo også bare små barn uten å slanke dem. Min veide 2,5kg og var 45cm liten tynn meen alikevell kjempe nydelig og frisk ! :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Det er sant ! Men noen får jo også bare små barn uten å slanke dem. Min veide 2,5kg og var 45cm liten tynn meen alikevell kjempe nydelig og frisk ! :)

Så lenge det ikke er med vilje ;)
Er jo det som er sykt! Er stolt over å ha stor baby jeg <3

Jeg var og så lita når jeg var født:) uten grunn. likevel helt frisk og tok ikke lang tid før jeg var den lengste av alle ungene :p hehe

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg var og så lita når jeg var født:) uten grunn. likevel helt frisk og tok ikke lang tid før jeg var den lengste av alle ungene :p hehe

♡Overgangen feb/mars♡
Hehe ja det kan fort snu :P faren var jo bare 2300 når han ble født og jeg 2900 så hun jordmora sa at det er nok genetisk .. og jeg var jo langt ifra den høyeste i klassen :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp