Mødre på byn?

~silly~

Elsker forumet
Hvor mye tid syntes dere mødre skal ha for seg selv? Og er det samme hva man bruker den på?

Jeg drar på byn 2 ganger i måneden (er det noe spesielt kanskje fler ganger)

Jeg drar som regel hjemmefra etter han har sovnet og han er da sammen med pappan (sambo) Jeg er her når han våkner dagen etterpå. Bruker MAKS 200kr når jeg er på byn også så suuuger jo ikke akkurat penger.

Dette er greia: Merker det er mange som stusser på at jeg er ute så mye, men de hadde ikke tenkt over det hvis jeg f.eks. hadde vært på kino eller noe. Han er jo sammen med pappan sin så hvorfor skal det gjøre noe da? Jeg mp jo også legge til at jeg er en liten snørrvalp på 18år[8D] *kniiis* hehe, neida, men føler ikke jeg har festet heelt ferdig og elsker å ta meg en fest. Men jeg vill eikke priorotert det fremfor sønnen min (men igjen han sover jo)

Lurer bare på hva dere mener, og for ALL del vær ærlige[;)]

Bare kos deg du...

kos deg ja.......og ikke bry deg så mye om hva "alle andre" syns og mener[;)][:D]

ORIGINAL: gira

kos deg ja.......og ikke bry deg så mye om hva "alle andre" syns og mener[;)][:D]

bare dra ut og kos deg, ungen din har det bra med pappan sin[:)]
hva med han, er ikke han ute? dere sammen da?
bare lurer jeg[:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

syns 2 ganger i mnd er mye å gå ut generelt jeg, uavhengig av om man er gutt/jente/mamma/ikke mamma...
går ut kanskje en eller to ganger i løpet av 3 mnd. (er 21). Forstår meg ikke på dem som kan drikke og feste hver helg, for det koster jo penger.
Men syns ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for å gå ut, bare det ikke går utover sønnen din. og det gjør det jo ikke, siden han jo sover.[;)]

Vell det er faktisk ikke så dyrt (har alltid noen som henter å kjører, koster 50kr å komme inn så kjøper jeg 1 flaske vin til 100kr for å drikke) Så koster sånn 200kr, og det bruker vi alikevell på film og godteri hvis jeg er hjemme[;)][:)]

ja,ærligtalt!
bare kos deg du

ORIGINAL: Tyren85

bare dra ut og kos deg, ungen din har det bra med pappan sin[:)]
hva med han, er ikke han ute? dere sammen da?
bare lurer jeg[:)]

Han er med ut innimellom, men han liker ikke å dra ut (er litt eldre så er ferdig med det)

Innimellom er han med meg ut, og jeg er med han på ting han liker[;)]
Han er veldig gla i datan sin og setter STOR pris på en alenekveld i uka[;)] hihi.. Drar som regel ut på fre etter vi har spist middag og lagt mini så har vi heeele lørdagen og søndagen sammen[:)] Så er ons også familie dag med familesvømming. Vi prøvde å være sammen HELT alene (uten noen venner) en hel hælj og vi syntes det var kjedeligbegge to.. Hehe..

ORIGINAL: neflonde og prinsen

syns 2 ganger i mnd er mye å gå ut generelt jeg, uavhengig av om man er gutt/jente/mamma/ikke mamma...
går ut kanskje en eller to ganger i løpet av 3 mnd. (er 21). Forstår meg ikke på dem som kan drikke og feste hver helg, for det koster jo penger.
Men syns ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for å gå ut, bare det ikke går utover sønnen din. og det gjør det jo ikke, siden han jo sover.[;)]

Jeg bruker faktisk minst like mye penger hvis jeg skal dra på kino eller kose meg hjemme med godis og god mat en kveld som jeg gjør på byen... Eller finne på noe annet som ikke innebærer alkohol ( kino. etc.)

For å svare hovedinnlegger:
Skjønner godt at du ikke har fått festet fra deg, du er jo ikke eldre enn 18. Ser ingen grunn til at du ikke skal få "lov" til å feste noen ganger i mnd. Er bedre det, en å bli en middelaldrende dame som oppfører seg som hun er 20 år ute på byen, for å ta igjen det "tapte"[;)]

Kos deg du, så lenge det ikke går ut over ditt forhold til din samboer.
Så lenge du å han synes det er greit, synes jeg ikke att du skal bry deg om hva andre mener.

ORIGINAL: gira

[;)][:D][:D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: dÅllface©

ORIGINAL: ~ savannah ~

Må også poengtere, fest eller ikke fest, det er DRITSUNT for oss mammaer å få lov til å være bare oss også, feks at jeg kan være "KARI" og ikke mamma en kveld. 

Signerer.. men jeg foretrekker å være Trine.. hvis det er greit? [8|][:D]

Ha ha :) Og jeg foretrekker og være AnneBIIIIP [;)]

Heter du Trine?!?! Ble helt satt ut her. Trodde du het Dollface lissom..[8|][:)]

Vettu jeg blir helt sjokkert i dag

Har liksom alltid sett for meg dollface med hes stemme _(noe som blke avkreftet i stad) og som het noe heeelt annet. Vet ikke helt hva, men litt sånn hes, sexy navn. (ikke det at det er noe galt med Trine) hihih

Jeg skjønner deg godt jeg.

Jeg ser ingen grunn til at du ikke kan gå ut et par ganger i mnd og feste.
Ikke bruker du mer peng enn du ville ha gjort om du holdt deg hjemme, og gutten sover så han merker ikke noe (og dessuten so what om han hadde vært våken - har han det ikke bra med pappaen da?)

Og når appåtil typen din synes det er ok - og mer enn ok hihi [:D] - så ser jeg overhodet ikke hvorfor det skulle være et problem.
Nei kos deg du og nyt å være bare deg selv noen timer i mnd.[;)]

Syns du gjør det rette,man må jo få lov te og bruk litt tid på seg selv og hvordan man bruker den må jo få bli opptil hver enkel[:)][:)]

Jeg synes det er helt greit at mødre får lov å ta seg en kveld fri to ganger i mnd. Og så lenge det er pappaen som tar seg av han lider han jo absolutt ingen nød, han har en av sine foreldre der og har det helt fint. Derimot synes jeg det blir trist hvis man har sånt behov for å feste og gå på byen at man plasserer ungen bort hver helg.

ORIGINAL: Beta

Kos deg du. Man trenger tid med venner og alene[:D] Men fylla to ganger i mnd hadde ikke jeg orka, men barnefri derimot orker jeg helt fiiint[:D]

Hihi.. Ja må liksom veie over noen ganger. Skal jeg slappe av når han er borte eller skal jeg dra ut med venner. Men, men! Er ikke alltid jeg er like mye ut er perioder med mye og perioder hvor jeg liker å være inne.

Og for å svare på spm til gammonbaby: Det er nok full rulle når jeg er ute og blir som regel full. Meeen gjør vell ikke noe som jeg angrer på dagen etter? Jeg husker alltid hva jeg gjør og har alltis "kontroll". Men kan gjerne sitte å nye et par glass med gode venninner[;)]

Back
Topp