Møbler til veranda!

*Nr2*

Elsker forumet
Tips? Har en liten veranda. Er plass til spisegruppe, grill og litt pynt der ute. Er ikke all verdens plass..
Noen som har bilder av sin veranda? Har sett i mange møbelbutikker, mye fint men klarer ikke bestemme meg...
Huset er blått, med hvite karmer..

vi har funnet en fin på bohus...ca 7500kr...rotting..bord og 6 stoler (spisegrupp)

Drømmen er denne: kr.10 000 + frakt

Fine begge to! :) vil gjerne se flere bilder evt flere tips!
Har en "vanlig" liten veranda utenfor stuen (6-7 kvm) - blir ikke store møblene, men 4 stk stoler og et passe stort bord. Blir spisebord, best å ha i forhold til grilling osv.. :)

Jeg har ingen gode tips til hva du kan kjøpe, men hvis du har liten plass kan det kanskje være lurt å bygge sin egen krakk/kiste til å sitte på, hvor du kan oppbevare ting oppi. En krakk kan fort romme mange rumper, for plassen er ikke begrenset på samme måte som en stol er, så hvis jeg hadde en liten veranda ville jeg prøvd å fått til en slik løsning hverfall.
Når man har liten plass er det ekstra viktig at man har møbler som kan brukes på flere måter syns jeg.

Ta en kikk på Finn.. Der ligger det masse fine, brukte og billige møbler s¨å jeg akkurat nå;)
NÅr verandaen min skal møbleres neste år, så tror jeg at jeg kikker der først;)
Jeg skal hvertfall ha en sittekasse/benk med oppbevaring i, hvor jeg skal ha all kildesorteringen min=)

PONTUS: Hvor har du funnet den nederste gruppen?? Den var LEKKER! akuratt slik vi leter etter! Må jammen si du har god smak!! ;)

Back
Topp