Møbelknotter

Charl0tte

Gift med forumet
Er så lei av at filten under møbelknottene sklir ut til siden, og ikke minst lager støv/lomerker i nyvasket gulv.. Ser jo ikke ut under bordet når gulvet har tørket og jeg flytter på stolene.

Så hvilken type møbelknotter har du? :)

Charl0tte skrev:
Er så lei av at filten under møbelknottene sklir ut til siden, og ikke minst lager støv/lomerker i nyvasket gulv.. Ser jo ikke ut under bordet når gulvet har tørket og jeg flytter på stolene.

Har helt vanlige kjøpt på jysk,men jeg legger stolene oppå bordet og setter de ikke ned før golvet er tørt og da henger det ikke noe igjen:-) også rengjør jeg de når stolene er oppå bordet og skifter de ut med jevne mellomrom:-)

besnik skrev:

Charl0tte skrev:

Har helt vanlige kjøpt på jysk,men jeg legger stolene oppå bordet og setter de ikke ned før golvet er tørt og da henger det ikke noe igjen:-) også rengjør jeg de når stolene er oppå bordet og skifter de ut med jevne mellomrom:-)

Slik som her.

jeg har samme problemet selv, men er nok lurt å gjøre det som besnik sier :)

Charl0tte skrev:

Vi har faktisk gitt opp møbelknotter fordi de faller av og ikke fungerer som de bør . Resultatet er ett noen steder ganske stygt tregulv, så prioriteringen var ikke akkurat en suksess, nei...

Back
Topp