måtte titte innom

LilleLavendel

Forumet er livet
på generell for å få svar på spørsmål om en vogn. så da må jeg titte innom her også:)
går veldig mye bedre med frida nå, hun sover faktisk fra ni om kvelden til 6 om morgenen nå! så får hun mat og sover vuidere et par timer:) så pappaen har henne om natta siden ejg våkner av ingenting, og jeg ligger på eget rom. savner dem om natta da, men deilig å sove:)
frida skal på røntgen av tarmen i løpet av en uke eller to nå, sjekke hvorfor hun har hatt så problemer med avføringen! skummelt, men bra det blir gjort:)
hva skjer med dere her inne om dagen? går det bra med soving og mating og alt?
jeg må nesten snike innom litt her tror jeg. savner dere vettu! selv om jeg er såååå lei av generell, så er det greit å titte innom og få svar på spørsmål:)
LOVE YOU GALS!:)

Hei vennen!

Så koslig at du kommer innom en tur [:)]
Godt å høre at det går bedre med Frida nå, deilig når ting roer seg litt.
Her går det greit. Celine sover stort sett hele natta. Legger hu rundt 20, også våkner hu får sutten et par ganger før 22 men etter det sover hu som regel til mellom 7 og 9 en gang...hehe!
Med maten så kan man vel si at hu er et matvrak...Akkurat som mora [&:]
Gaper til alt hu kan få...hehe! Heldigvis...

Skjønner det er litt skremmende å skulle ta røntgen, men så er det jo godt å få noe svar å hvis det skulle være noe galt.

Hvordan går det med flyttinga? Har dere begynt?

Stooor Klem

Hei på deg!

Godt å høre at det går bedre om natta, godt med litt søvn! Helt nødvendig for å holde ut hele dagen :)

Synes du bør titte innom her oftere ;)

Hei vennen! Koselig at du titter innom til oss iblant [;)]
Her går alt fint, jeg har nettopp hatt 3 eksamener og nå leser jeg til den 4. som er på tirsdag i neste uke.. Stress!
Jonas har tenner på vei og klør som en gal.. Men ellers bare bra. Hehe.
Flott å høre at det blir litt mer søvn på dere for tida [:D]
Klemmer

Så koselig å se deg her igjen! [:D] Godt dere har det litt bedre nå, og at dere får hjelp til Frida! [:)][:)][:)]

Her går alt som vanlig egentlig... Leon koser seg hjemme med meg 50% og Pappa`n 50%. Vi går på babysvømming hver søndag. Og Leon DIGGER det!!! [:D] Jeg driver å tar lappen (fortsatt) og har oppkjøring i slutten av desember...

Snakkes på fjesboka vi da sikkert. [:)] Kos på Frida fra Leon og meg

Wow så lenge hun sover på natta..det må være herlig :)*glede-meg-til-Thea-sover-rundt* Flinke jenta di..godt å høre dere har det bra:)

så koselig å få litt oppdateringer fra dere!:) godt å høre at folk har det fint, til tross for tenner som klør og lapper som tas:) sees på fjesboka ja! jeg kommer litt innom her innimellom likevel, for fant ut at det er jo mange ting jeg lurer på også.hehe. så da blir det til at jeg stikker innom:)

ååå, fantastisk dag! snø og sol og kuldegrader! og hudpleie og laaaang tur. det var tingen:) og nå er det peis og snart kommer gjester på skalkefest etter barnevelsignelsen igår, så det blir fint...

har alle hatt en fin dag?:)

jeg titter innom litt i ny og ne nå da:) men på face kan man bare stikke innom i to minutter og se at ja det har skjedd noe, eller nei det har ikke skjedd noe. og så er ikke face interessant mer! mens her skljer det noe hele tiden! og hvis man legger ut en tråd, så blir man jo sittende og se etter svar og svare på andre og følge med på alle mulige tråder! så det tar så masse tid! jeg er nysgjerrigper vettu!:)

Back
Topp