Måtte si det på jobb idag!

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kom på jobb idag og der sto butikken full av kartonger med smykker. Noe som vil si at de er ekstremt tunge. Og siden jeg ikke kan bære så tungt nå måtte jeg bare si det. Uff var ikke helt sånn jeg planla å si det. Men men. De måtte jo bare få vite det uansett :)

Fler som har fortalt det på jobben?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har ikke fortalt det. Men folk spør og graver så sinnsykt! Kan ikke huske de gjorde det tidligere?! Ser de det på meg? Haha :D føler jeg er meg selv på jobb om dagen egentlig....

Hehe så rart :D ja er jo mange man kan se det på tidlig da :)
Jeg føler meg veldig bra og sånn på jobb jeg også, ikke noe annerledes egentlig. Men måtte bare si det nå når det var snakk om å bære ganske tungt hehe :)

Hehehe har du fått mage da? Og hvor mange uker på vei er du? Jeg fortalte sjefen min det i uke 7 for jeg følte meg dårlig og ville ikke at han skulle tro jeg var lat. I dag er jeg 12 uker på vei, og om alt går bra på ultralyden jeg skal på i morgen skal jeg fortelle alle det på jobb :) (og på privaten for den saks skyld)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehehe har du fått mage da? Og hvor mange uker på vei er du? Jeg fortalte sjefen min det i uke 7 for jeg følte meg dårlig og ville ikke at han skulle tro jeg var lat. I dag er jeg 12 uker på vei, og om alt går bra på ultralyden jeg skal på i morgen skal jeg fortelle alle det på jobb :) (og på privaten for den saks skyld)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har fått litt mage, men ser egentlig mest ut som om jeg har bare har lagt på meg, hvis ikke jeg har spist veldig masse :p hehe
Jeg er 10+3 idag. Planen var egentlig å vente til slutten av neste uke når sjefen kommer tilbake fra ferie, da hadde jeg vært 11+6. Men men.. Tenker at det var like greit å bare si det idag så de vet at det er derfor jeg ikke kan bære så tungt å sånn, istedenfor at de tror jeg bare er lat og klager.. Hehe :)

Sist fortalte jeg det før jeg ble gravid, og holdt sjefen oppdatert hele veien. Siden jeg har en jobb hvor jeg ikke kan være på arb.plassen min når jeg er gravid, tenkte jeg det var like greit å være åpen om at vi skulle i gang med IVF. Denne gangen har jeg fortalt det til en stedfortredende avd.leder(som ikke kommer til å si noe til avd.leder enda) og til mailboxen til sjefen siden han er på ferie. Har foreldrepermisjon en mnd til, så får se om de finner noe til meg denne gangen, eller om jeg går rett ut i svangerskapspermisjon denne gangen og

Er faktisk ganske lettet over å ha fortalt det. For nå vet de det :) og nå er det lettere å spørre om å få det litt mer tilrettelagt og slikt :)

Sist fortalte jeg det før jeg ble gravid, og holdt sjefen oppdatert hele veien. Siden jeg har en jobb hvor jeg ikke kan være på arb.plassen min når jeg er gravid, tenkte jeg det var like greit å være åpen om at vi skulle i gang med IVF. Denne gangen har jeg fortalt det til en stedfortredende avd.leder(som ikke kommer til å si noe til avd.leder enda) og til mailboxen til sjefen siden han er på ferie. Har foreldrepermisjon en mnd til, så får se om de finner noe til meg denne gangen, eller om jeg går rett ut i svangerskapspermisjon denne gangen og
Hva slags jobb har du, som du ikke kan være på som gravid?

Hehe så rart :D ja er jo mange man kan se det på tidlig da :)
Jeg føler meg veldig bra og sånn på jobb jeg også, ikke noe annerledes egentlig. Men måtte bare si det nå når det var snakk om å bære ganske tungt hehe :)

Ja, jeg vet ikke hva de ser isåfall :p men noen av de gamle damene kan jo nesten lukte det da :p haha

Hva slags jobb har du, som du ikke kan være på som gravid?
Atferdsinstitusjon. Fare for slag og spark mot kroppen. Vi har en policy på at vi blir tatt ut av miljøet så fort vi oppdager at vi er gravid. Noen ganger kan vi omplasseres, andre ganger har vi ikke den muligheten. :)

Fortalte det når jeg skulle til Haugesund og sette inn egget.
Er tatt vekk fra all reisevirksomhet så nå er jeg en ren kontorrotte.

Atferdsinstitusjon. Fare for slag og spark mot kroppen. Vi har en policy på at vi blir tatt ut av miljøet så fort vi oppdager at vi er gravid. Noen ganger kan vi omplasseres, andre ganger har vi ikke den muligheten. :)
ja, da skjønner jeg

Back
Topp