Måtte kaste inn håndkleet idag

Vintermamma

Blir kjent med forumet
Siden igår morges har jeg hatt litt brun utflod og jeg var veldig forstoppet. Når jeg oppdaget det brune klarte jeg ikke å konse noe særlig. Var sikker på at nå var det over.
Jeg ringte sjefen og sa at jeg var syk idag, orka ikke en sånn dag til som igår....Godt det er fredag!!
Jeg har vært våken siden 05 idag, har heldigvis løsna bak :joyful: men føler murringer men ikke smerter og det kommer bittelitt brunt på papiret når jeg tørker meg.
Har jo mista før også. Prøver å bare ta det helt med ro hjemme. Hvis ikke det har skjedd noe mer til mandag så drar jeg for en sjekk hos legen. Er 8+5 idag.
Måtte bare få ut tankene mine :signs017
 
:Heartred
Siden igår morges har jeg hatt litt brun utflod og jeg var veldig forstoppet. Når jeg oppdaget det brune klarte jeg ikke å konse noe særlig. Var sikker på at nå var det over.
Jeg ringte sjefen og sa at jeg var syk idag, orka ikke en sånn dag til som igår....Godt det er fredag!!
Jeg har vært våken siden 05 idag, har heldigvis løsna bak :joyful: men føler murringer men ikke smerter og det kommer bittelitt brunt på papiret når jeg tørker meg.
Har jo mista før også. Prøver å bare ta det helt med ro hjemme. Hvis ikke det har skjedd noe mer til mandag så drar jeg for en sjekk hos legen. Er 8+5 idag.
Måtte bare få ut tankene mine :signs017
Det er bare fint at du deler tankene dine. De er jo ikke så ulike hva mange andre her går gjennom eller undrer seg over. Brunt utflod eller blod i første trimester, mensmurringer og stikkinger, forstoppelse og oppblåsthet, symptomer som endrer seg eller blir borte i perioder… Da er det godt å kunne dele litt her inne med så mange som vet hvordan det er og kan dele sine erfaringer. Eller lese andre sine tråder om lignende.

Virker ikke til å være uvanlig med brunt utflod eller litt blod i første trimester, og at baby fortsatt har det bra tross dette. Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg har opplevd store blødninger i andre trimester (med hun som nå er to år), og har opplevd MA. Vet det er skummelt når tanker om at det kanskje går gale kryper inn i hodet, men det er fint om du klarer å gjøre som du skriver, ta det med ro i helgen og se om det føles nødvendig å kontakte lege over helgen. Ellers synes jeg personlig det er bare riktig at du tar deg en dag borte fra jobb om du føler det er nødvendig. Det er kun du som vet hvordan du har det i kropp og hodet, og som gravid er i alle fall tiden inne for at du prioriterer deg selv.

Håper du får en grei helg og at den brune utfloden tar slutt og du slipper noen større bekymringer. Slapp av med god samvittighet! Lykke til! :Heartred
 
Siden igår morges har jeg hatt litt brun utflod og jeg var veldig forstoppet. Når jeg oppdaget det brune klarte jeg ikke å konse noe særlig. Var sikker på at nå var det over.
Jeg ringte sjefen og sa at jeg var syk idag, orka ikke en sånn dag til som igår....Godt det er fredag!!
Jeg har vært våken siden 05 idag, har heldigvis løsna bak :joyful: men føler murringer men ikke smerter og det kommer bittelitt brunt på papiret når jeg tørker meg.
Har jo mista før også. Prøver å bare ta det helt med ro hjemme. Hvis ikke det har skjedd noe mer til mandag så drar jeg for en sjekk hos legen. Er 8+5 idag.
Måtte bare få ut tankene mine :signs017
Litt av en tid dette. Hvordan går det med deg i dag?
 
Går nok ikke veien dette her dessverre. Har smerter og blør:(
Jeg kjenner meg tom og trist. 8+6 samme lengde jeg mistet for 2 år siden også, ulykkestidspunkt for min del....
Huffda :(:(:Heartred tenker masse på deg!:(
 
Går nok ikke veien dette her dessverre. Har smerter og blør:(
Jeg kjenner meg tom og trist. 8+6 samme lengde jeg mistet for 2 år siden også, ulykkestidspunkt for min del....
Tenker på deg. Håper du har god støtte rundt deg og at alt går bra. Om ikke akkurat nå så veldig snart. ❤️
 
Back
Topp