Måtte du sy?

Jordmoren min måtte holde igjen hodet på baby siden han ble født i vann, og jeg skulle vente til neste ri for å få ut hele baby på en gang. Ene neglen hennes klarte å rive meg opp, så da hun sjekka etterpå sa hun at hun måtte sy et sting. Men så kom ikke morkaka ut og jeg måtte hasteopereres. Så fikk vite etterpå at det ble 3 sting totalt!

Jeg ble klippet opp da de skulle sette vakuum på lillegutt. Også revnet jeg ytterligere hver vei i enden av klippet. Aner ikke hvor mange sting jeg har, men vet at det var grad 2 og at jeg har to innvendige sting. Også kjenner jeg at såret går neeesten helt til rumpa, men har ikke turt å se etter enda. Kjærsten sier det ser ut som en ekstra sprekk der nede, hehe.

måtte klippe på grunn av at hun måtte taes med sugekopp, revnet ikke noe mer.
dei siste stingene kjente jeg godt, men jeg sa hun bare skulle gjøre seg ferdig. Hehe. [;)]

sydde 1 sting... men her kom hele ungen på en press og vi stoppet ikke noe...

ORIGINAL: Liquid84

måtte klippe på grunn av at hun måtte taes med sugekopp, revnet ikke noe mer.
dei siste stingene kjente jeg godt, men jeg sa hun bare skulle gjøre seg ferdig. Hehe. [;)]

Sydde visst 1 sting hos meg også uten bedøvelse. Gikk greitt, men KJENTE det ja! [8D] Men gjorde ikke noe så lenge Mathias lå på brystet mitt... [:)]

Back
Topp