Måtte du sy?

Grete71

Forumet er livet
På papirene mine står det overfladisk, grad 1. Tror det var 2-3 sting eller noe. Men ikke rart jeg revnet litt, jordmor måtte jo stoppe han på vei ut.... Slik at han fikk tøyd litt... [&:] men er jo glad hun gjorde det da!!!!! [:D]

Jeg fikk aldri vite hvor mye jeg måtte syes jeg.. Men jordmora holdt på i noe som virka som en hel evighet og styra på der nede. [8D] Da jeg trodde hun var ferdig så oppdaget hun plutselig en rift til som måtte ordnes... Den sydde hun uten bedøvelse fordi hun ikke trodde på meg da jeg sa at bedøvelsen hadde gått ut. Da jeg sa at jeg kjente hver minste ting hun gjorde så sa hun bare at bedøvelsen skulle jo ikke ta helt bort følelsen. [8|] Dumme kjærring... Det stakk ordentlig da hun stakk inn nåla og jeg kjente tråden og alt. Var ikke noe særlig... Men jeg orka ikke krangle bare for et par sting. Det var tross alt ingenting i forhold til hva jeg akkurat hadde vært gjennom. [8D]

Jeg sydde 6 sting, overfladisk. Han klora meg opp på vei ut [:'(]
Hadde det ikke vært for neglene hans hadde jeg ikke sydd :-)

ORIGINAL: vann123

ORIGINAL: catwom1

tok ks

da har du vel sydd ganske mye regner jeg med [8D]

Hehe

Jeg måtte sy, det tok ca 2 timer for jeg var revnet opp fra sist gang og de fikk ikke helt til å få puslespillet til å gå opp vil jeg si.... De sydde og var nesten ferdig og måtte ordne halv delen om igjen og så var de nesten ferdig og måtte ordne det en gang til men 3 dje gang var lykkens gang.

men det var ikke mye jeg hadde revnet

men til dere som har sydd? klør d noe fælt der nede? [&:]

Ble klippet og sydd. Men husker ikke hvor mye. Fikk beskjed etter fødselen at de pleier å klippe når barn er premature. De skal vei ikke bli klemt for mye tenker jeg. Hørte saksa gikk da jeg lå med rier...

Jeg sydde fem sting.
tre innvendig og små pyntesting utvendig.

Jordmor stoppet hodet i åpningen, men det tok jammen litt tid før det gikk opp for meg at jeg ikke skulle presse, jeg ville bare ha han ut jeg! hehehe! :)
Har ikke merket noe til stingene jeg, annet en en kveld, da klødde det!![8D] og dagen etter var tråden på dopapiret! [:)]

måtte nok sy litt etter at jordmora klippet meg. aner ikke hvor mye. hun trodde ungen var større enn ho var og sa etterpå at det ikke hadde vært nødvendig å klippe. nå har stingene gått opp og det må bare gro av seg selv. var i beste mening at ho klippa, men surt nå i ettertid når jeg har så vondt og det egentlig var helt unødvendig...[:'(] blir mye jobb på meg framover for å holde det reint så det gror fint sammen av seg selv... 

ORIGINAL: Angel_Girl

men til dere som har sydd? klør d noe fælt der nede? [&:]

Gjorde det etter en uke da det grodde, men ikke mange dagene[:)]

Ja her ble hodet stående i åpningen på sitt tykkeste fra en ries slutt til neste startet, så jeg ble klipt og sydd omlag fire sting. Et av stingene er gått opp, så nå blir det et varig minne gitt!

Jeg fikk ett sting, så det ikke skulle svi når jeg tisset. (Det hjalp ikke!)

ORIGINAL: Julia89

Måtte sy 2 pyntesting innvendig på ene lippen. For vesla sto over en rie med hode for jeg klarte ikke presse mer på den rien.
Dæven det svidde når jeg ventet på neste rie, og hode hennes i åpningen. [8D]

Uff ja slik hadde jeg det med Vetle...

fikk en liten overfladisk rift bare, så det ble et sting [:)]

Back
Topp