Måtte bare..

15. Juli er en fin dato også :) jeg vet ikke helt hva det er, har bare ikke baby i tankene i det hele tatt denne gangen, men det kommer sikkert og vi har fortsatt litt tid igjen :)

Det er det :) så da får hun komme når hun selv er klar for det :dummy1:

Jeg skjønner. Neida, men det er ikke alltid sånne ting er likt. Vet selv hvordan det er å ha den følelsen, selvom jeg ikke har barn fra tidligere men opplevd andre ting (dessverre) :(

Men den følelsen kommer skal du se :Heartred og da har du hvertfall noe å glede deg over når den følelsen bruser inn :)
 
cfda6c5f2bf575d3876f7e0dc394f455.jpg


Om jeg har handlet ja[emoji87] noe før oul, enda mer etter:-D i tillegg til vogn, stelleveske og noen andre småting
 
Last edited:
Jeg har handlet litt av de store tingene vi trenger; men klær har vi en del av og får arvet, så jeg får ikke meg selv til å kjøpe :p

Skulle kjøpe en kjole etter oul, men synes det var så dyrt, så kjøpte 2 par sokker:p

Men nå har jeg 2 barn fra før, så handler heller til de:)

Kjøpte masse masse klær til eldste, har enda noe etter henne som er ubrukt som lillesøster skal få:)
 
Jeg har handlet litt av de store tingene vi trenger; men klær har vi en del av og får arvet, så jeg får ikke meg selv til å kjøpe :p

Skulle kjøpe en kjole etter oul, men synes det var så dyrt, så kjøpte 2 par sokker:p

Men nå har jeg 2 barn fra før, så handler heller til de:)

Kjøpte masse masse klær til eldste, har enda noe etter henne som er ubrukt som lillesøster skal få:)
Jeg kjenner meg igjen. Har to jenter fra før, så må først gå igjennom hva jeg har som kan brukes. Kommer jo en gutt nå, men jeg har mye nøytralt fra 1.året. I tillegg har jeg en venninne med termin i mai i motsatt situasjon...så vi bytter sikkert litt også. Men det må jeg bli friskere før jeg starter med, så foreløpig er alt på vent.

Dessuten skal jo de store ha mye, så shopping blir det nok av uansett. Merket at jeg plutselig gjør noen mer kjønnsnøytrale valg, ble blå cherrox her om dagen blant annet:)
 
Jeg har kjøpt en body, men føler jeg ligger etter med alt annet :p håper vi kan flytte storebror over i større seng så vi har babysengen til mageboeren, også har jeg jo en del annet etter ham, så satser på at det går greit :)
Vet ikke hvor gammel store bror er, men her fylte storesøster 2 noen dager før lillesøster kom sist. Da fikk hun stor seng (juniorseng) i gave, det var stor stas!
 
Vet ikke hvor gammel store bror er, men her fylte storesøster 2 noen dager før lillesøster kom sist. Da fikk hun stor seng (juniorseng) i gave, det var stor stas!

Han er snart 1,5 :) vi tenkte å skifte ca i mai. Siden vi nettopp har flyttet vil vi vente litt så ikke alt er nytt, samtidig som vi vil ta det med litt avstand til lillebror kommer. Så koselig at hun likte sengen [emoji1] håper det blir litt stas med stor seng her også!
 
Jeg har handlet litt av de store tingene vi trenger; men klær har vi en del av og får arvet, så jeg får ikke meg selv til å kjøpe :p

Skulle kjøpe en kjole etter oul, men synes det var så dyrt, så kjøpte 2 par sokker:p

Men nå har jeg 2 barn fra før, så handler heller til de:)

Kjøpte masse masse klær til eldste, har enda noe etter henne som er ubrukt som lillesøster skal få:)

Skjønner :) jaja, men sokker trenger man også så det er et lite innkjøp :) trenger ikke å være det dyreste og det flotteste (er litt sånn jeg da)
Her slipper vi å handle alt av det store dvs(barnevogn, stellebord osv osv) har noen besteforeldre som klør i fingrene :rolleyes: til og bli besteforeldre til barnebarn nr 10:)
 
Nei det gjør jo absolutt ingenting:D
Mange som sier at jeg ikke trenger å handle så mye for vi får så mye av andre, men halve gleden er jo å handle de første plaggene[emoji173]
Veldig enig. Ei venninne ble irritert på meg og sa jeg måtte roe meg ned. Jeg kom med det barnsligste svaret ever. "Føck deg a du er bare misunnelig"[emoji23] [emoji23]
 
Veldig enig. Ei venninne ble irritert på meg og sa jeg måtte roe meg ned. Jeg kom med det barnsligste svaret ever. "Føck deg a du er bare misunnelig"[emoji23] [emoji23]
Hahahaha
Har kommet til å svart det samme, syns å tanken på at andre skal kjøpe barneklær til mine barn er skummelt i tilegg, tenk om jeg misliker det de kjøper da:(
 
Hahahaha
Har kommet til å svart det samme, syns å tanken på at andre skal kjøpe barneklær til mine barn er skummelt i tilegg, tenk om jeg misliker det de kjøper da:(
Godt det ikke bare er meg da [emoji23] hehe. Ånei sånn tenker ikke jeg. Syns det er veldig koselig at de vil kjøpe[emoji4]
 
Vi har termin samme dag :D

Kjøpte denne etter vi hadde vært på OUL :)
IMG_8347.JPG

Og denne her måtte jeg bare ha siden vi har dachs :D

IMG_8385.PNG
 
Kuult :cool: blir spennende å se da, når de bestemmer seg for å komme :)
Så veldig fin kjole da, hælladussen ♥️ og kul boddy :cool14 må såå klart være litt i stil når man har hund vettu :)
 
_20170315_194720.JPG

Ble litt igår også :angelic: max utålmodig :Heartred:female
Vil jo ha med mannen på shopping også, men ikke lett når han jobber langt unna og møtes hver helg / anna hver helg. :clock
 
Er så si ferdighandlet jeg [emoji23][emoji106] lillebror i magen får arve mye etter storesøster, å søsteren min fikk gutt for snart 3 år siden, så vi arvet mye klær derifra [emoji4]
Samme her. Mangler stellekommode og bilstol, men alt annet er egentlig på plass..
 
Back
Topp