Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå søt[emoji7] kjøpte dette rett etter vi var på ultralyd[emoji4]God kveld alle [emoji813]red
Idag måtte jeg bare ut og kjøpe en ting til huleboeren vår har dere kjøpt noe enda?
Vis vedlegget 219836
Sååå søt[emoji7] kjøpte dette rett etter vi var på ultralyd[emoji4]
Jaa var så nusselig[emoji7] kjøpt på h&m[emoji2] er det jente du får?[emoji3]Ååh, noe så herlig søtt da [emoji813]red hvor er kjolen kjøpt, om jeg får spørre?
Ja har handlet inn litt, er jo så mye fint til jenter så er lett å kan ta av litt
Får ikke til å legge til bilde da bildene blir for store,men har kjøpt litt av vært
Har kjøpt både klær, vogn, seng, elektrisk brystpumpe, badebalje og babygym )) Koser oss med shopping her ) Vi har en prinsesse i magen <3
Koselig er lov å kose seg med shopping, når man venter på noe stort
når har du termin?
Nei det gjør jo absolutt ingentingSå koselig synes det er skikkelig stas jeg da og handle inn ting for aller første gang nesten så det kommer en skvett tårer også (meget emosjonell for tiden)
Det er veldig mye fint til jenter så det er som du sier, man kan fort bli revet ekstra med men hva gjør vel det?
Tuuusen takk Jeg har termin 15 juli i KristiansandOg gratulerer så mye med jente i magen
Jeg har kjøpt en body, men føler jeg ligger etter med alt annet håper vi kan flytte storebror over i større seng så vi har babysengen til mageboeren, også har jeg jo en del annet etter ham, så satser på at det går greit
Det er jo bare så koselig å kjøpe ting til bebis da når har du termin da?
Hehe jeg skjønner får håpe det går bra da og at storebror gleder seg til større seng også
2. juli det er jo fortsatt litt tid igjen. Hva med deg? Ja, det er koselig, jeg bare får ikke helt til å tenke på det for tiden :/
Da kan du trøste deg med at du har kortere ventetid enn meg jeg har 15. juli
Ååh?
Skulle handle etter oul i går men kjønnet er fortsatt uvisst, får vente til neste ul