Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheh! jeg tok test nr 3 i dagog var hos legen i dag og
![]()
Beste følelsen i verden <3 har planer om å ta en hver fredag frem til uke 12![]()
Kjøp tester på tostreker.no eller billig tester, koster slikk og ingen tingHelt uvirkelig!!
Såpass ja, være på den sikre siden
Tror ikke jeg har råd til det, etter alle disse testene jeg har tatt den siste uka![]()
Kjøp tester på tostreker.no eller billig tester, koster slikk og ingen ting![]()
oppfølging jah. haha! det er det ikke mangel på.Hva sa legen?hvordan blir det fremover i forhold til oppfølging?
Se der jamorro
kontakta lege i dag time på torsdag
![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
oppfølging jah. haha! det er det ikke mangel på.
hcg prøve i dag, ny på onsdag, så er det ul på sykehuset i uke 6 eller 7. så er det dna tester og ultralyd i uke 10 eller 11. så tilbake på kontroll igjen uke 12 eller 13 for å sammenligne.
så første milepæl nå blir normal stigning på hcg! xxxx
wow...det var da litt av en oppfølging...hvorfor?oppfølging jah. haha! det er det ikke mangel på.
hcg prøve i dag, ny på onsdag, så er det ul på sykehuset i uke 6 eller 7. så er det dna tester og ultralyd i uke 10 eller 11. så tilbake på kontroll igjen uke 12 eller 13 for å sammenligne.
så første milepæl nå blir normal stigning på hcg! xxxx
jeg er graid for fjerde gang, har født 2 ganger men har bare ett barn hos meg. så da er det mye oppfølgingwow...det var da litt av en oppfølging...hvorfor?
jeg unner ingen til å ha grunn til så mye oppfølgingÅ heisanndet får man si!
Så deilig med god oppfølging!
Alle skulle fått det tilbudet![]()
:jeg er graid for fjerde gang, har født 2 ganger men har bare ett barn hos meg. så da er det mye oppfølging
jeg unner ingen til å ha grunn til så mye oppfølging