Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, off da e litt kjedligt ..Sist svangerskap var det en som parkerte så nær bolen min jeg kom ikke mellom bilene og måtte dermed krype inn passasjersiden og over på førersiden, høygravid (og jeg var diger!)
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det opplevde jeg også sist! Haha Man blir jo litt sint, også føler man seg litt dum. Også er det bare utrolig upraktisk. Etter det så dobbelparkerte jeg alltid ved den butikken. Makan til smale parkeringsplasser altså.Sist svangerskap var det en som parkerte så nær bolen min jeg kom ikke mellom bilene og måtte dermed krype inn passasjersiden og over på førersiden, høygravid (og jeg var diger!)
Eg satt fast vondt i rauå heile turen...måtte krypa inn bak .. sykt trangt på danskebåtenHadde aldri kommet meg ut av bilen på Danskebåten i sommer om jeg hadde vært gravid. Snakk om å stue tett!
Ser ikke helt hva dom er diskriminerende med den jeg daBare jeg som syns den var diskriminerende (vet ikke om det er rett ord å bruke men det ble bare feil i mine øyne, men artig skilt )
En er gravid ikke sjuk og ikke bevegelseshemmetSer ikke helt hva dom er diskriminerende med den jeg da
Flott for de/dere som har plagefrie svangerskap. Missunner dem! Blir sååå feil når folk sier svangerskap ikke er sykdom. Det er en helsetilstand og rammer ikke alle på samme måte. Ikke alle har det like lett. Noen blir faktisk syke/hemmet i svangerskapet.En er gravid ikke sjuk og ikke bevegelseshemmet
Er pro at de som er bevegelseshemmede skal ha egne plasser men vil ha meg frabedt å bli sykeliggjordt bare fordet jeg er gravid
Flott for de/dere som har plagefrie svangerskap. Missunner dem! Blir sååå feil når folk sier svangerskap ikke er sykdom. Det er en helsetilstand og rammer ikke alle på samme måte. Ikke alle har det like lett. Noen blir faktisk syke/hemmet i svangerskapet.
Er det diskriminerende med familie-parkeringsskilt og?
Ja ja. Vi er forskjellige og har forskjellige meningerHar bekkenløsning og konstant kvalme, men det er pga graviditeten ergo er jeg gravid ikke syk.
Og ja det er faktisk feil å kategorisere og forskjellsbehandle mennesker basert på fam situasjon, kjønn hudfarge osv.
Ja ja. Vi er forskjellige og har forskjellige meninger
Jeg elsker familie-parkeringen på ikea og kvadrat. Ekstra store plasser så barna ikke bulker nabobilen, god plass til å dra ut/inn ungen vogner og poser. <3
Sist jeg hadde med min bestefar, bulke han to biler, 3 sekunder etter jeg sa "pass bilen ved siden. Det er trangt" alle kan ha uhell, ung som gammel. Fort gjordt. Uansett. Jeg syns d er greit med familie-parkeringHar enda til gode at noen av mine barn bulker nabbil (de er opplært til å være forsiktige og rolige ute blandt folk)
Ikea går jeg helst aldri på men om jeg gjør det så klarer jeg meg fint med de vanlige plassene med mindre jeg kommer med den store bussen
Sist jeg hadde med min bestefar, bulke han to biler, 3 sekunder etter jeg sa "pass bilen ved siden. Det er trangt" alle kan ha uhell, ung som gammel. Fort gjordt. Uansett. Jeg syns d er greit med familie-parkering
Har ikke alltid så mye valg..Jo alle kan ha uhell, men to biler, da er en uvøren uannsett alder. Evt så gjelder det å ikke parkere for tett inntil bilene vedsiden av