Utrolig morsomt forslag.Bak en chubby pepperkakedame, og fest en seigmann på magen?
mamma'n til Emilie ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig morsomt forslag.Bak en chubby pepperkakedame, og fest en seigmann på magen?
mamma'n til Emilie ♡
Svigers skal få hver sin gave på julaften. Krus i hver av gavene, der det står : "bestemor vet alt" og "Bestefar kan alt". De blir besteforeldre for første gang, så jeg gleder meg til å se reaksjonen deres Min side vil få vite det med middagsbordet på 1.juledag der jeg skal ha hviskeleken rundt bordet, der tante jenta på 8 skal få gleden av å si det høyt Sånn offisielt på facebook skal jeg legge ut bilde av bolle i ovnen, å skrive " vi kan bake, har bolle i ovnen"
Nøye planlagt, så håper alt går etter planen å at jeg klarer å holde skjult den oppblåste magen min, enda lenge til jul!!
Vi fortalte det på denne måten på Facebook etter OUL
Vi fortalte det på denne måten på Facebook etter OULVis vedlegget 48982
Det bildet så jeg faktisk, og syntes det var en knallgod idé! (Må ha noen felles venner vi da... ).
Seriøsthaha så tilfeldig! Det var samboeren min som la det ut, kanskje du har felles venner med han? Hvor bor du Bøllesopp?
Moro! Bor på Dokka jeg, men har familie og venner fra Fetsund, Fjellhamar og Aurskog. Tror det er forloveden til min fetter som har likt bildet Hun er fra Bjørkelangen