Måter å fortelle folk på?

Svigers skal få hver sin gave på julaften. Krus i hver av gavene, der det står : "bestemor vet alt" og "Bestefar kan alt". De blir besteforeldre for første gang, så jeg gleder meg til å se reaksjonen deres :) Min side vil få vite det med middagsbordet på 1.juledag der jeg skal ha hviskeleken rundt bordet, der tante jenta på 8 skal få gleden av å si det høyt :) Sånn offisielt på facebook skal jeg legge ut bilde av bolle i ovnen, å skrive " vi kan bake, har bolle i ovnen" :)
Nøye planlagt, så håper alt går etter planen :) å at jeg klarer å holde skjult den oppblåste magen min, enda lenge til jul!!

Svigers skal få hver sin gave på julaften. Krus i hver av gavene, der det står : "bestemor vet alt" og "Bestefar kan alt". De blir besteforeldre for første gang, så jeg gleder meg til å se reaksjonen deres :) Min side vil få vite det med middagsbordet på 1.juledag der jeg skal ha hviskeleken rundt bordet, der tante jenta på 8 skal få gleden av å si det høyt :) Sånn offisielt på facebook skal jeg legge ut bilde av bolle i ovnen, å skrive " vi kan bake, har bolle i ovnen" :)
Nøye planlagt, så håper alt går etter planen :) å at jeg klarer å holde skjult den oppblåste magen min, enda lenge til jul!!

Utrolig bra det dere skal skrive på fb:D

Last edited:
Vil også bruke "bake"-måten. Her vet våre nærmeste om skatten vår, men har lyst at mannen skal legge ut et julebilde av oss på fb hvor han holder meg på magen og skrive noe som "æ kan bake" eller ja. :) :p

Fått laga genser til lillemor i dag. Så første skypesamtalen til familie går av stabelen i dag ;-) vi har familien spredt.

Vedlegg

• 1386176191362.jpg
    1386176191362.jpg
    118,5 KB · Visninger: 71
Seriøst☺️haha så tilfeldig! Det var samboeren min som la det ut, kanskje du har felles venner med han? Hvor bor du Bøllesopp?

Moro! Bor på Dokka jeg, men har familie og venner fra Fetsund, Fjellhamar og Aurskog. Tror det er forloveden til min fetter som har likt bildet ;) Hun er fra Bjørkelangen :)

Back
Topp