Måter å fortelle folk på?

pregnito

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Nå nærmer det seg tid for å juble ut den fantastiske nyheten:) hvilken måter forteller dere det til familie og venner? Har dere noen morsomme måter? Jeg har kjøpt en t-skjorte til datteren vår som det står : "jeg skal bli storesøster":)

Vi kjøpte genser til sønnen til samboeren min som det stod "enebarn"med strek over øverst og "storebror"nederst:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skrev en lapp "jeg skal bli storebror" som mini gikk å leverte til svigers. Veldig gøy reaksjon når de skjønte hva som sto der :)

Vi hadde på storebror-genser på gutten vår så fikk vi tanta hans og oldeforeldre kle av ytterjakka ^^

Til mamman min sa jeg det på ei melding som ble sendt feil... :p

Men jeg hadde planer om å si 'hva syns du om den ny buksa mi da' og trekke opp genseren for å vise at jeg hadde på meg mammabukse ^^

Til våre foreldre hadde vi på en genser på lillegutt hvor det sto Jippiiii jeg skal bli storebror ;) så har vi også sendt dette bildet til noen av dem som har fått vite det..,, :P

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    180,9 KB · Visninger: 128
Vi kjøpte genser til sønnen til samboeren min som det stod "enebarn"med strek over øverst og "storebror"nederst:)

Genialt ;-)

Til kommende besteforeldre tok jeg et polaroidbilde av en bolle i ovnen og la under tallerkenen dems under en middag. Til kommende oldeforeldre kjøpte vi oldemor og oldefar kopper og pakket inn :)

Sniker litt...

Min mor fikk det som gave i bursdagen hennes at jeg fortalte det en god stund før enn til andre.

Vi skrev det på årets julekort .. Rørte visstnok mange hjerter med det <3

Vi fikk guttene våre til å si at mamma har en bolle i ovnen til svigers :) mine foreldre vet ikke enda, men tror ikke det blir noe spesielt denne gangen. Resten av venner som ikke vet får vite det når julekortene sendes ut :D når vi ventet lillebror tok vi bilde av storebror med genser som det stod "jeg skal bli storebror" på, som vi gav til kommende beteforeldre til jul og det ble veldig populært!

Vi har hatt på kommende storebror en t-skjorte hvor det står "jeg skal bli storebror" som han har hatt på når vi besøkte mine foreldre og snakka på skype med svigermor. De fikk jo vite det tidlig.
Denne t-skjorta har han også på seg på bildet som er på julekortet som blir sendt ut i dag :D gleder meg til reaksjonene til resten av familien :)

Forrige gang jeg var gravid, leverte vi en slags stillingsannonse skrevet at det kommende barnet til besteforeldrene:) Hva som forventes av de osv, og når h*n melder sin ankomst :)

Denne gangen kjøpte vi en skjorte med "Jeg skal bli storesøster" på :)

Back
Topp