Måste skryta över min underbara sambo

Aily

Glad i forumet
Fyller ju år imorgon så sambo var ute förut o köpte present till mig. Eftersom jag är så nyfiken av mig så fick jag den i förskott när han kom hem..Fick presentkort på hud o kroppsvård [:)] O summan räcker till minst 2 behandlingar iallafall [:D] Blev så glad, är verkligen nåt jag behöver just nu, o få skämma bort mig själv lite [;)] Tror iallafall jag ska välja en massage sen får vi se vad resten av presentkortet ska gå till, det har jag inte bestämt än..Finns så mycket o välja på ju :P Underbara godingen min. Nu får jag allt se till o ge honom nåt fint när han fyller år också [:)]

Så koselig, godt å få en gave man kun kan bruke på seg selv som vi mødre fortjener! Nyt behandlingene[:)]. Drømmer om det samme selv, får ønske meg det til bursdag jeg også kanskje [;)]

heldiggris!!!
Det er såå deilig å få sånt! Jeg fikk det av mann og barn til jul nå sist, i tilegg til en deilig pysj jeg ønska meg!
Ellers er det faktisk en gave jeg har fått noen ganger av mannen før også. Veldig deilig, for det er jo ikke sånt man tar seg råd til eller prioriterer ellers.

Back
Topp